Rayman Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 (endret) 2016 Sesongen 2015 Sesongen 2014 Sesongen 2013 Sesongen FILMhttp://www.youtube.com/watch?v=_pfztktcWGA2012 Sesongen2011 Sesongen FILM http://vimeo.com/26812478" onclick="window.open(this.href);return false;I 2010 Sesongen Planene for bilen er klar Motoren som skal i er en M50B28 totalt renovert fra topp til tå og er bygget for å kunne tåle litt juling Topp: -2.8 Topp EBB Portet -Ferrea innsugsventiler -Ferrea Eeksosventiler -Ferrea dobble ventilfjærer -VAC custom innsugskam -VAC custom eksoskam -VAC racekjeder -Nye standard ventilløftere -ARP bolter -MLS toppakkning -Planet MLS finishBlokk: -M50 stålblokk borret 84.5mm -Planet MLS finish -CP smidde stempler -Eagle H-profil råder 135mm med ARP bolter -Veiv 2.8l smidd -VAC preformance veiv/råde lagre -ARP bolter -Studgurdel -VAC oppgraderings kit til orginal oljepumpeDrivverk: -E39 330D Girkasse -Clutch Tilton 7.25" 3-lamell 1500nM -E34 M5 Diff -Svikstålaksler med E34 M5 knuterUnderstell: -E36 M3 3.2 Frammbremser -E36 M3 Bakbremser -Z3 Tannstag 2.7 runder -K-sport Drift Coilovers -Gruppe N Stabbstag fremme og bak -Aluforinger i bakstilling, Powerflex i forstillingMotorstyring: -Autronic SM4 Datasprut -Coiler Audi 115R COP spole -Innovate Bredbåndslambda -990cc Dyser -PPF Fualrail -Aeromotive Eliminator Bensinpumpe -Aeromotive BTR -Aeromotive Bensinfilter -Fuelcell -Earls koblinger ++Turbo og Div: -Turbo Precision SC6262 -Selvbyggd grenrør -PPF 60mm Wastegate -3.5" Eksos -Aluminiums Innsug -80mm GasspjeldInteriør: -Momo bøttestoler -Momo 4-punkts seler -Sabelt ratt m/snapoff -Helbur Pedersen Racing Endret Februar 21 av Rayman inetryconydot, Kjellsen og SpiderPig reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 jævla nice sete trekk i den:P motoren var jo så blank så jeg måtte ha på meg sol briller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Solbriller måtte til her også! Dette blir garantert en rå banebil, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ingen tvil om at dette sikkert blir helt rått!!! Planer om å bygge om til 5 bolt også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 han kjører på e18 på vei til harryland... blir bra dette her, blir råning på hardt nivå når du er ferdig tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 står jo han bygger om til 5-bolt moroprosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Helværst oppsett på motoren! Det eneste jeg ville endret på var toppakningsløsningen - der hadde jeg definitivt gått for pyramideringer. MLS funker men pleier å begynne lekke på høyere ladetrykk (vi snakker forsåvidt om 2 bar men allikevel). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Fett prosjekt! Her må jeg følge med. Ser ut som at du vet hva du driver med i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nei Nei Nei Nei. En e36 e rjo mye bedre å kjøre enn en e30. Dette skuffa meg. jeg som hadde skikkelig trua på litt flere e36 med litt krutt. Men til motor. Bra du går for mls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 dette blir en rå banebil diff foringa di hadde jeg ville gjort noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Dette blir ingen bil med rundetider turboxs, E30 er en bil jeg liker veldig godt både utsenemessig og i tillegg til at den har en masse kjøreglede Dessuten blir mitt neste prosjekt E36 med 3.0 turbo en gang i fremtiden så du blir kanskje tilfredstillt da , men det blir noen år til.. Ang. toppakkning har det vert diskusjon om før og pyramideringer er ikke 100% safe det heller.. Har gode erfaringer med MLS fra før så med riktig fremmgangsmåte skal det være vel så bra. m20b25turbo: Hva er galt med den foringa der da den er jo helt ny? Neida, har ny foring i powerflex liggendes som skal brukes, er vel bedre den? Holder på og montere toppen på nå 10min igjen til momenttrekk 60nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Dette blir flott. Denne tråden skal jeg følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 flott prosjekt:-)stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Dette blir interessant. M50 turbo er aldri feil Burde gi bra fraspark med 2.8l og en del ladetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Mye hester og dreiemoment snakker vi her da etterhvert? Rått oppsett på motor iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå