Proffen Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Hei. Hvor sitter den? Har begynt å få tenningsbank. Når bilen går på tomgang og jeg gir litt gass, så hører jeg at den drar litt falskluft. Hvor er det vanligste sted å lete i motoren. Takker for alt hjelp. Mvh Proffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Bankesensor sitter under innsugmanifoldt,du må demontere manifolden og luftinntaket for å komme til en helvetes pirke jobb,jeg byttet på min men gjør det ikke omigjen.Prøv å gå opp til 98-99 oktan bensin først for å se om det løser problemet.Falskluft pleier å oppstå ved innsuget.bruk startgass og begynn foran ved filteret og jobb deg bakover.Spray på rikelig,hvis turtallet øker på motor har du funnet lekkasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Bankesensor sitter under innsugmanifoldt,du må demontere manifolden og luftinntaket for å komme til en helvetes pirke jobb,jeg byttet på min men gjør det ikke omigjen.Prøv å gå opp til 98-99 oktan bensin først for å se om det løser problemet.Falskluft pleier å oppstå ved innsuget.bruk startgass og begynn foran ved filteret og jobb deg bakover.Spray på rikelig,hvis turtallet øker på motor har du funnet lekkasjen. Hei. Takker for innspill. Det at den drar inn falskluft, kan det gi tenningsbank?. Da skal ut å spraye litt startgass og ser om jeg finner synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hei Da har jeg funnet feilen Det var en slange som går langs hele innsuget på oversiden. Den var det et hull på 1.5 cm. Fikk tettet dette og motoren ble som ny. Tenningsbanken ble borte. Reagerer mye bedre på gassen. Så nå er jeg glad . Mvh Proffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå