Johan99 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Riktigt snygg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 takker så mye imorgen bærer det i vei på påskeferie til ulsteinvik rett utenfor ålesund. eneste jeg gruer meg til er 3 stk ferger jeg skal ombord i, får håpe det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 på sommerdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 takker så mye imorgen bærer det i vei på påskeferie til ulsteinvik rett utenfor ålesund. eneste jeg gruer meg til er 3 stk ferger jeg skal ombord i, får håpe det går bra... du får se d ut ei tid midt mellom flo og fjøre sommerdekk er vel risky ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 gikk fint med sommerdekk. er jo ikke snø i veien og plussgrader. gikk kjempeflott på fergene heldigvis. kanskje senke den litt mer haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 hehe, det er bra få ut mer film da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5captain Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Hei Møtte deg på veg nordover , flott bil det der. Foresten dropp chip eller få Nordmann til å beholde oem sperra , er nok av de med havari nå pga dette Hvor kjøpte du supersprint anlegget ? Jeg er på jakt etter et catback system som erstatning for eisenmann potta jeg har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Hei Møtte deg på veg nordover , flott bil det der. Foresten dropp chip eller få Nordmann til å beholde oem sperra , er nok av de med havari nå pga dette Hvor kjøpte du supersprint anlegget ? Jeg er på jakt etter et catback system som erstatning for eisenmann potta jeg har . takker for det kjørte du din da eller? kan ikke huske og ha møtt noen med samme. ang chip så kommer det i siste rekke uansett, har kanskje andre planer til vinteren motormessig. supersprint anlegget kjøpte jeg av en på forumet her billig, bare vært prøvemontert før jeg kjøpte det. sist jeg sjekket priser så var schmiedmann billigst, rundt 8500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5captain Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hei Ja jeg kjørte forbi i en cosmos svart Touring , men den var stort sett dekket i skjit og på vinterfelger. Så med god kamuflasje midt i en bilkø skal der litt til å skille seg ut. Ihvertfall i forhold til din som så veldig nyvasket ut for anledningen Eneste er at den bråker ganske mye med Eisenmann Race potta så den er lett å høre. Derfor vil jeg bytte til supersprint som er litt mer diskre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Hei Ja jeg kjørte forbi i en cosmos svart Touring , men den var stort sett dekket i skjit og på vinterfelger. Så med god kamuflasje midt i en bilkø skal der litt til å skille seg ut. Ihvertfall i forhold til din som så veldig nyvasket ut for anledningen Eneste er at den bråker ganske mye med Eisenmann Race potta så den er lett å høre. Derfor vil jeg bytte til supersprint som er litt mer diskre. ja da er det sikkert ikke lett å se, hadde garantert sett deg hvis du kom aleine. ikke så ofte jeg møter på så staselige biler det er synd eisenmann har sluttet og lage mellompotte, ellers tror jeg at jeg hadde hatt et sånt på min. men er meget fornøyd med supersprint anlegget også. syns det er ganske grei lyd når motor får puste litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 kjørte meg en tur rundtom på sunnmøre i påsken og tok noe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5captain Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 ja da er det sikkert ikke lett å se, hadde garantert sett deg hvis du kom aleine. ikke så ofte jeg møter på så staselige biler det er synd eisenmann har sluttet og lage mellompotte, ellers tror jeg at jeg hadde hatt et sånt på min. men er meget fornøyd med supersprint anlegget også. syns det er ganske grei lyd når motor får puste litt ja , men jeg skal beholde katalysatorene av miljøhensyn Så et cat back supersprint hadde vært perfekt. Eisenmann potta jeg har er av typen 2x83mm race , og lyden er ifølge lokale politimestern infernalsk når jeg passer 7000rpm . Ikke særlig diskrè med andre ord. jeg har også valgt å beholde smal fronten på min da alle skulle ha bred front en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 tenkt en del på og renovere vinterfelgene og bruke de som banefelger. Felg: BBS RC 038 (style 5) 8" og 9" planen er hvit felgbane og daytona violett senter, stusser på om jeg skal lakke boltene daytona violett eller polere de opp igjen. fikk delt alle felgene ikveld. noen mørke bilder da strømmen gikk akkurat rett før jeg tok bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Fy flate for en overlekker M5! En av de flotteste touring M5`ene jeg har sett.. Når det gjelder felgene, så har jeg for noen uker siden fått igjen mine fra lakk. Jeg valgte hvit felgbane, mattsvart senter og nye krombolter. Trur det blir greit. Legger sikkert ut et bilde i tråden min, så ser du om det er noe for deg før du lakker dine Jeg pusset opp et sett RC for noen år siden uten å bytte bolter. Polerte opp igjen de gamle. Gikk ikke lenge før de så helt jævlig ut. Ble ikke brukt om vinteren heller. Anbefaler deg å kjøpe nye bolter. Koster ca. 1500kr for alle sammen ferdig inn i landet. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå