Gustav C. Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Jeg bestilte meg nye felger fra Beckmeister for en måned siden. 19" BMW replica felger - 8,5 forran og 9,5 bak. Felgpakka kom på 14.300 med Nankang dekk og frakt, fra Bodø til døra mi i Hamar. Tok bare en arbeidsuke fra bestillingen til felgene var hos meg og jeg er utrolig fornøyd! Grunnen til at jeg poster min erfaring her, er fordi før jeg bestilte felgene googlet jeg "beckmeister+erfaringer". Da poppet det opp en WAG-forum tråd. Av de 20 innleggene jeg fant der var kanskje 1-2 en anelse positiv. Resten sa "styr unna". I tillegg ønsket Beckmeister at jeg skulle forhåndsbetale. Noe jeg av prinsipp aldri gjør med ukjente levrandører eller større beløp. Når jeg i tillegg har lest så mye negativt om dem, var dette totalt uaktuelt. Problemet var jo at jeg digget de felgene! Dekkshop Oslo skulle ha 18.000 for samme felgpakke, og jeg liker ikke å betale for for mye heller.. Så etter litt hodebry, og godsnakking med min sjef, fikk jeg bestilt felgpakka gjennom jobben. Da fikk jeg en faktura som jeg kunne utsette å betale til etter felgene var kommet og blitt inspisert. Jeg hadde da kun gode erfaringer med Beckmeister, men så tok jeg også noen forhåndsregler. Anbefaler andre å ta en titt på felgsortimentet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Ikke seriøst frima. tok nesten 1 mnd 2 uker før jeg fikk felgene jeg hadde bestilt. og enda satt de og reklamere på felgene på finn.no når de ikke var på lager engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titten Tei Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jeg sier som flere andre "Styr unna!!" Flere i porscheklubben har tapt penger der, og etter at det forrige firmaet hans gikk konkurs forsøkte han å få betaling til nytt firma (Beckmeister) for deler bestilt (og levert) fra gammelt firma. Det var altså etter at det begjært konkurs. Dette skjedde en kamerat av meg, og når han nektet å betale til nytt firma og påpekte at pengene tilhørte konkursboet, så fikk han sporenstrek inkassobyrå på nakken. Da kontaktet han banken som tok hånd om konkursen som ba ham ikke bekymre seg, for dette skulle de ordne. Så han betalte det han skyldte til boet, og hørte aldri noe mer. Beck utførte også en tuning på Porschen hans, og det eneste det har ført til er feilmeldinger og kostnader for rette dette, deriblant ny ECU. Det er selvsagt mulig å gjøre vellyket handel med fyren, men hvis firmaet ikke kan legge ut for varer og få betalt etter levering (som er vanlig for alle seriøse firma), så må man spørre seg hvor seriøs og levedyktig firmaet er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå