haybimmsen Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Haha, stilig! Har dere amerikanske brannmenn utpå øya altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Jepp, ganske multikulturelle her ute, tar imot alt som vil komme Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Sommerdekk på, for en glede! Justerte den også litt ned framme, kanskje den må en liten anelse til ned? Har også clubsport-splittere liggende, skal de på eller ikke? Sliter med å bestemme meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Fin høyde! Sleng ut noen bilder med splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Splitters på mtech2 er i mine øyne hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Har lite med bilder egentlig, hadde de påmontert en gang, men var vell gjerne en grunn til at jeg skrudde de av igjen Arqay-leppe kunne jeg gjerne hatt, men hadde nok blitt knust fort, så holder meg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Tror arqai hadde blitt bra, men åkken som så synes ikke jeg at splitterne er veien å gå. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Nei, skipper splitter-planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Litt service må til... Har hatt en skrapelyd fra venstre bakhjul, antok at dette var på grunn av det rustne bremseskjoldet.. Dette stemte ganske godt, var nok på høy tid å bytte! Bremsebånda hadde løsna pga rusten, men nå er alt tipp topp igjen Bytta også ABS-føler i samme slengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Har handla meg båt, fint med avtakbar krok Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ser ikke noe båt e, haha x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Haha, nei, glemte vell å skrive at jeg ikke har fått henta den enda ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Båthenger med båt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Automatkassen har trøbla litt i det siste... Turtallet har gått opp og ned når jeg ligger i jevn fart i det tyngste giret, det virker som at girkassen drøyer ofte litt lenge med å gire ned, og den brukte lengre tid enn normalt i å skifte fra D til R... Derfor tok jeg Hotflush av automatkassa idag, inkludert filterbytte, dette ble en annen verden! Girer fint igjen, ingen problem Oljen var temmelig svart... Bunnpanna av : Ny olje på, rein olje også i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ser jo nesten proft ut med Ditta Håvard ! Hehe.. det var bra at Ditta gjor se da, å ikke konverteren som var gåen. Det e dårlig stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå