Johannes1993 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Itilfelle noen har samme problemet, så skrur du av mutteren på toppen av viskermotoren som er lokalisert under pollenfilter boksen på fører siden, da vil du se motoren ligge der rett på insiden, så startet jeg bare motoren til de ikke var fast i motoren så dyttet jeg dem ned, skrudde fast, og så funket di igjen sikkert ikke så vanlig problem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espHJ> Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Da har nok pusser armen løsnet på motoren du må ta opp pusser mekanismen løsne mutteren og flytte den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Noen Strektegning på hvordan jeg kan få fikset dette eller om du har et bilde av pusserarmen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hvis du tar ut pollenfilterboksen på ventre side ser du mekanismen der. Hvis viskerene går som normalt men kun stopper der oppe må du antagligvis løsne viskerramma fra motoren og skru den til igjen i riktig posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 De funker helt fint ja, men stopper oppe. Finner ingen strektegning på bmwfans.info om virkerramma eller no da. men er det lett å finne frem til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Ja,tar du ut den boksen ser du mesteparten av mekanismen Er bare en vanlig mutter på motoren hvis ikke jeg husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Ja,tar du ut den boksen ser du mesteparten av mekanismen Er bare en vanlig mutter på motoren hvis ikke jeg husker feil. Tusen Takk =) endelig, kjørt med de viskerene slik i nesten 1 år! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå