torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Er vell på tide å starte en tråd om bilen min. Dette er en BMW e12 som er godkjent med 535i. Det er en m106 bunndel, og m30b35 topp (AMC topp) Har demontert hele motoren nå for å overhale den. Har kjøpt inn: H-profil råder Nye stempler ARP-bolter Cometic MLS toppakning ALLE lager og pakninger! Er også koblet opp autronic SM4 datasprut med egne coiler. Nyoverhalt blokk og helt ny topp! Ny turbo (har ikke idè om hvilken jeg skal velge, har hørt med turboservice, og de kunne overhale orginal til "bedre enn ny kvalitet", mulig det blir løsningen) Bilen ser ikke ut lengre:( Er ikke så rart siden den har stått lenge. så at den var eu-godkjent i 1999, og den har vært i nabolaget siden den gang tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Tøft Prosjekt! Her skal jeg følge med:) Hva planer har du for bilen da? karosseri messig? Den har sett sine bedre dager ser jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Amc er en type kopi topp Du kan gjerne sammenligne kanalene mot en std topp, på m20 må det portes en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Skal lakkeres hvertfall.. Er faktisk veldig fin for rust under. Har ikke tenkt så mye på styling og div, motoren skal svive fint og testes før jeg koster på selve bilen Har hatt noen naboer som har gidd opp denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 tøft prosjekt, må få denne på rett kjøl, så blir det suverent! E12 er så vanvittig gromt karosseri, digger dem=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Amc er en type kopi toppDu kan gjerne sammenligne kanalene mot en std topp, på m20 må det portes en del.. Det kan nok stemme ja. Toppen er helt ny. har testkjørt den for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Denne bilen har det vært mye historikk i. Tøft at det er godkjent med turbo. Var jo en 500hk ish når denne gikk her i dalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Er den godkjent med turbo også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Blir nok et tøft prosjekt det her. Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Denne bilen har det vært mye historikk i. Tøft at det er godkjent med turbo. Var jo en 500hk ish når denne gikk her i dalen. Tror en Jan E. Røe bygde denne. hørte noen rykter om at det var 680hk i den, rådene var hvertfall strekt, så har vært litt gamper. Er veldig int i hva som er gjort med den egentlig, hvis noen har noe info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Godkjent med turbo ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Heldig Gris! Har en 528 selv men er sikkert ikke mulig og få godkjent med turbo nå om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Mener den var godkjent med turbo ja, har ikke papirene foran meg akkuratt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Denne bilen har det vært mye historikk i. Tøft at det er godkjent med turbo. Var jo en 500hk ish når denne gikk her i dalen. Tror en Jan E. Røe bygde denne. hørte noen rykter om at det var 680hk i den, rådene var hvertfall strekt, så har vært litt gamper. Er veldig int i hva som er gjort med den egentlig, hvis noen har noe info.. Stemmer det ja! Tror en kompis har bilder av den for 10-12 år siden.. Den er godkjent med turbo i tillegg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da er jeg veldig int i bilder, hvis du kan skaffe Kan maile hvis du får tak i: torfinn91@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå