Gå til innhold

Forsikring BMW m3 e46


jonase46
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe meg en ombygd bmw e46 m3!

ombygd fra 2000 318 til 2003 m3.

jeg er 23år og har 50% bonus.

lurer på hva dere betaler i forsikring på en orginal Bmw m3 og hvordan bør jeg forsikre denne? som en 318 med exstra forsikring eller som en m3?

Takker for svar :)

Mvh Jonas Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått pris fra gjensidige på 34000,- og fra sparebanken på 61000,-. Dette med 50% bonus.

Storebrand ville ikke forsikre ombygde biler, codan ville ikke forsikre denne bilen på folk under 28år, ikke Naf heller..

Så ser ut til att jeg må droppe å kjøpe drømmebilen pga forsikrings prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vell la seg gjøre å finne noe som ikke helt jævlig dyrt, er bare å ringe alle mulige forsikringsselskaper i norge :) Sett dem opp mot hverandre og si du har fått tilbud her og der, slik at de prøver å matche det! Hadde jo vært trist å la drømmebilen gå, grunnet for dyr forsikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vell la seg gjøre å finne noe som ikke helt jævlig dyrt, er bare å ringe alle mulige forsikringsselskaper i norge :) Sett dem opp mot hverandre og si du har fått tilbud her og der, slik at de prøver å matche det! Hadde jo vært trist å la drømmebilen gå, grunnet for dyr forsikring

HEHE ikke mye vits å sette dem opp mot hverandre,når det ikke er noen som vil ha deg :lol: Nei må nok åpne lommeboken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker med m3 e46 men fikk e39 m5 på navnet mitt for overkant av 20k.

Har alltid sett på japse bil på veien da liker turbo vennlighet mtp trimming, men HVER gang gått for tyskertøs da jeg faktsik setter pris på interiør som ikke har like mye plast og utstyr som en cola flaske. Jo, du har jo kork og klistemerke, men det er den bilen du skal sitte i hver dag. Derfor er det riskoking bare på banen.

Men som en plaster på såret, hvorfor ikke handle deg ei e49 330 a? Med manuell evnt smg? Ta tur innom ess. Og holde den evnt stock (cool sleeper) Eller dra det litt ut med m3 look? Føler du har rett til 4 eksos rør hvis du har 3 liter´n og presse på. Motsettning til oljebrennere og haug av 318/320.

Men så var det dét med at det ikke er M :( Er noe med det vett... Men, er forsatt bedre med 330+presse kontra riskoker. Er litt mere luksus i en e46 karoseri kontra evo. Det er jo som en vanlig lancer med litt racing preg... Viva la plastik. (men bila er rå de, det skal de ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...