Spankus Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 (endret) Jaja, nå kommer høsten og kulden trenger på. Så da må'n jo ha vinterbil litt info:525 TDS1993 modell270 000km straxFjordgrau metallicKjøpte bilen litt på impuls egentlig, fikk bare så jævli lyst på Og behovet for vinterbil var stor Så til dere bilde kåte bimmer brukere:Bilder av diverse e har gjort og planer kommer fortløpende Planer:Pusse ned overflate rustBygge åpent filter (det orginale som sitter der nå er tett omtrent)ChippingGå over forstillingMye småttStrakrør (2,5" med diesel tut på slutten med 4" utblås)Stereoanlegg må man ha!Lyst på m5 skjørt, men får se.Lett toning av ruter hele veien.kunne også tenkt meg å bygd om til større intercooler også, bare for å ha gjort det hehe!Nye planer 27/11!Div som allerede er kjøpt:Større DieselpumpeMindre spylærvæske tankStørre luftfilterGrenrør til større turboHandleliste:Flere rørdelerClutchTurboPlenium (innsug)Downpipe Endret Januar 18, 2016 av Spankus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bilen bærte preg av att den hadde stått ute en stund, så det var bare og hive seg over med en skikkelig vask og lakkrens! Noen bilder fra dette: rayo84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Så kjedet man seg en lørdagskveld! Resultatet Borra i egne sokler og 5W orange pærer også kom jeg på det att us blinkers uten tåkelys er jo ikke tøft, så rota litt i låven og der fant jeg ett par gamle fra 520'n min Disse må jeg sote eller legge på gul film tenker jeg, ser domt ut med så blanke tåkelys i så mørk front.. Har du billig gul sote film ta kontakt! Resultat på lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Også jeg som er diesel frelst så må mann ha turbosus! Da ble det litt ombygging, bort med orginal luftfilterboks! Det midlertidige resultatet blei slik: Det røret med slange nippel skal lakkeres svart. Slangen skal byttes til en som er mer egent når jeg finner Og når man har fått ordna turbosus fra motorrom må man ha turbo sus fra eksos! Gikk i innkjøp av en slik! og resten er strakarør 2,5" rayo84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Nårn har så gammal bil så må'n ha kontroll over hvor mye strøm det er på bilen og ladetrykk såklart! Også måtte den jævla klokka skiftes for den var død! (Så mye kukk for å få den ut..!) Dæven, blei liv igjen jo Må jo ha inn stereo, å da må man lage bedre og flere jordingspunkter på motor og batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Gratulerer med riktig bil:) Følger spent med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jaja da var rakarør på Tøffeste lyden det går ann å få tak i på tds Fikk også skrudd den opp litt så den blir litt friskere i forbikjøringer og slikt Ryker svart , turbotrykket justerte seg selv fra peak på 0,9 bar Til peak på 1,2-3 med mere diesel Legger inn bilder senere, greier ikke å legge de inn med mobilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Får vi ett lydklipp og kanskje? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Får vi ett lydklipp og kanskje?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Skal se om jeg finner kameraet mitt og får med en kamerat til å filme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 får bare mer og mer lyst på 2,5 tds e34 selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 stilig vinterbil! har fått sansen for E34 touring! hvor bestilte du potta fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 får bare mer og mer lyst på 2,5 tds e34 selv jeg Er tøffe biler ja mn vurderer bygge om denne til manuell stilig vinterbil! har fått sansen for E34 touring! hvor bestilte du potta fra? Potta er rett og slett kjøpt på Thorsov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Tøff bil, følger med her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Er på jobb fortiden så blir ikke gjort noe særlig med bilen Men lurer på om noen veit om det går ann å omprogrammere girkassa på disse, det blir jo bare tull når jeg skrur på evry mod'n og drar på av virker som den ikke skjønner om den skal gire eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå