Gå til innhold

Dhamree's E30 318is : ) S50B32, Mtech osv.


Dhamree
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig! Ved første øyekast ser det jo ut som en M3 :) Eneste jeg ville byttet ut et DTM-stussen, den har ikke jeg sansen for. Men det er jo en smakssak :) Sleng gjerne ut interiørbilder også ! Planer om å gå godkjent motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Ved første øyekast ser det jo ut som en M3 :) Eneste jeg ville byttet ut et DTM-stussen, den har ikke jeg sansen for. Men det er jo en smakssak :) Sleng gjerne ut interiørbilder også ! Planer om å gå godkjent motor?

Ja har sendt søknad om godkjenning :) Hvilken stuss mener du jeg skal gå for da Jørgen :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft :) Får håpe på en positiv tilbakemelding da! Det blir jo operert forksjellig rundt om i landet mtp ombygging og godkjenning. Jeg synes to rette blanke 90mm rør passer fint ;) Evt at de står litt på skrå, slik som de gjør orginalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft :) Får håpe på en positiv tilbakemelding da! Det blir jo operert forksjellig rundt om i landet mtp ombygging og godkjenning. Jeg synes to rette blanke 90mm rør passer fint ;) Evt at de står litt på skrå, slik som de gjør orginalt :)

Ja det kan hende, får prøve det nor jeg har begynt å få i sammen eksosanlegget til S50 motoren, holder på med grenrøret nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mikkmakk for at det skal passe eller?? Du må ta masse bilder og dele med fin tekst etterhvert som du gjør ting! :) Nyttig info for andre som evt skal gjøre samme greia, samt alltid morsomt med detaljerte bilder og fin forklarende tekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mikkmakk for at det skal passe eller?? Du må ta masse bilder og dele med fin tekst etterhvert som du gjør ting! :) Nyttig info for andre som evt skal gjøre samme greia, samt alltid morsomt med detaljerte bilder og fin forklarende tekst :)

Ja jeg synes det er mye mikkmakk, spesielt nor jeg ikke har sveise apparat som jeg kan sveise rustfritt med.. Så jeg må liksom merke vinklene og hvordan det skal stå åsså drasse med meg grenrøret på jobb for så å sveise det. Så det er litt stress men skal nok få en ordning på det. Skal ta mer bilder av bilen og arbeidet i morgen :)!

Men jeg ser etter Ny frontplate og Høyre innerskjerm fremme, hvor er det billigest for slike deler? Går Fagskole nå så har ikke råda til all verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. Blir nok ikke for mye plass og rutte med nei.. Funnet løsning for BKF??

Hadde rett og slett ville kjøpt orginale deler hos GS når det gjelder karosserideler.. Man får alternative varer på noen ting, men det går igjen at de har dårlig passform.. Du kan jo høre med Geir Ove Lilleng hos koed ( geir@koed.no ). De har ofte bedre priser enn GS, men ofte alternative varer, altså uorginale.

Litt avsporing: Hva går du for noe på fagskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. Blir nok ikke for mye plass og rutte med nei.. Funnet løsning for BKF??

Hadde rett og slett ville kjøpt orginale deler hos GS når det gjelder karosserideler.. Man får alternative varer på noen ting, men det går igjen at de har dårlig passform.. Du kan jo høre med Geir Ove Lilleng hos koed ( geir@koed.no ). De har ofte bedre priser enn GS, men ofte alternative varer, altså uorginale.

Litt avsporing: Hva går du for noe på fagskolen?

Jeg tror det blir Golf 1/02 bkf spørst hva jeg finner til billigest mulig penger åsså flytte den 4 cm til siden.

Okej, får sjekke på GS :).

Jeg går maskinteknisk :) alså fagskoleingeniør opplegg :P Men planen er ikke å bli ingeniør i første omgang i så fall, er mange andre muligheter for yrker igjennom denne linjen heldig vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det :) Landbasert eller maritimt? Har selv gått maritim fagskole.. Maskinist.. Står ikke på tilgang til jobber der i alle fall :)

Lykke til videre med bygginga i alle fall, ser frem til mere updates! :)

Landbasert, men tror ikke det er umulig å få jobb på sjø :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...