matley Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Har vært meningen å komme ut med en liten tråd i noen år men nå er det jammen på tide. Først måtte jeg få bruksbilen noe tøffere enn vanlig Byttet fangere og ny eksos + at jeg har foliert hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Den så jo relativt døll ut bak orginal syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Her i bakgrunnen ser du hvordan røøven ble:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Må jo leke meg litt med farger så prøvde noen striper i antrasitt, sølv og karbon på siden. Min bror har også foliert bilen sin hvit med litt m farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 E60'en var bedre original... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Jeg blir jo litt for lei av fargen så kaster meg over en ny folie som har kommet. 3M børstet aluminium i sort og metall Ser helt latterlig kult ut i sola, skikkelig metalleffekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 E60'en var bedre original... Mange som synes det, men jeg synes det er for mange orginale kjedelige biler. Derfor må jeg adde litt ekstras på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Lufter bilen for salg.... 190km 2003 520i manuell kasse. miinst tull sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Over til neste prosjekt. Legger ut litt orgbilder først. Her har jeg mye planer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Har startet med folien. Tenkte å starte med hvit bil så får jeg se derifra. Har også satt på deksel over tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Har satt på led baklys og nå montert på eksos. venter kun på diffuseren bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 fått innstallert halo led ringer og led grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 West City, femteførr! Tror jeg lå foran deg(hvit e46) i går ved posten. Kule prosjekter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 du som har denne e46n ja. vært litt med på den morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 West City, femteførr! Tror jeg lå foran deg(hvit e46) i går ved posten. Kule prosjekter! Cool femtenførr er det shit;) Var på posten i går ja:) Deler til e46 popper inn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå