Gå til innhold

BMW E36 318i Selges


Fokinfast
 Share

Anbefalte innlegg

Har en BMW 318i E36, 91mod til hbo 15000.
Bilen er EU-godkjent til 31.september neste år og årsavgift er betalt.

Er litt småfiks som må gjøres, men er grei å kjøre, å er blitt gjort mye med den siden jeg kjøpte den i januar, da selgern var useriøs å ikke nevnte alle feilene som var.

Det var ikke montert noe form for varmeapparat når jeg kjøpte den, han lå dårlig på vegen pga skeiv stålfelg, men står 16toms alufelg nå på 205/55/16 .

Ble lappa eksosanlegg for et par uker siden (ny manifoil), pluss at det er nye bakdekk (brukt), men er mye spor igjen (TOYO 4) .

Sånn at dere er klar over det, så er den flerfarget atm pga bytte av styling, grillramme, speil og panser, og jeg ikke har hatt tid og plass og lakkere delene i.

Sliter litt på høyt turtall, men det er vel ingen sak å fikse for en mekaniker, men kan være bensinfilter eller noe lignende, som er tett.

Har kostet på den ganske mye, det ble i tillegg kjøpt ny servo-olje igår, og hjul-lager blir ordnet neste uke.

Nye bremseskiver og klosser fram, begge sider.

Hvis dere er interessert, så kan jeg sende bilder, men taktrekket i bilen er ikke strøkent, må trekkes om igjen, da det har sluppet på flere plasser, men alt av seter er i perfekt stand utseendemessig, å resten er i god stand. Ingen rift i seter eller nakkeputer.

Baki er det bygd spon-gulv for tyngre gjenstander i bagasjerom, så da kan du sette det meste der.
Dette er målt opp å kappa til skikkelig, så det er bare å skru opp, ta av å skru på igjen

Kan følge med masse andre deler, til en ekstra penge.
(Som fangere, sideskjørt, takluke og masse andre deler.

Ta kontakt på PM eller telefonnr: 98840647 v/ interesse.
Bilen står i Nord-Trøndelag - Malm/Verran

Lyktene på bilen kan følge med på bilen for 3500 ekstra.

Anlegg kan også følge med for litt ekstra da Ground Zeroen er helt ny, brukt i ca. 1 uke.

PS! Selges ikke under 15000, med tanke på hva som er brukt på den i mitt eie.

:smile:

Kan sende flere bilder v/interesse , for de som vil det, eller så har jeg ett åpent album på facebook :smile:

https://www.facebook.com/emil.marius/me ... 550&type=3

mlwne2l8qqap9oxuvdz3.jpg
aqwmvw3w71uvzyqllupf.jpg
7d0qwfl8clghi1x7198l.jpg
7nje03ifx975sllqn22u.jpg
cf9hb6s7abzk9eszfy9j.jpg
33pijoq2hn8wah9zg6u6.jpg
6mni5kdqks5kvz9ov4xu.jpg
rj16k7ol4y30abz9j5wn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...