pautomagi Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44506198 Må da selge min coupe grunnet ny bil, denne må bort!Bilen er en 318i med m43 motoren og manuell 5 trinns kasse.Den har akkurat gått 205000. Oljeskift hver 10 tusen med castrol olje og filter.Girkassen og diffen ble flushet og skiftet olje på når bilen var gått ca 185000.-Bare håndvasket eller spylt i vaskehall, ikke maskinvasket i mitt eie.-Bilen er nylig eu godkjent og oljeservice gjort.-Ny pakning på oljefilterhus-Godkjent senkesett (I sommer)-Justerbare topplagre-Harman kardon anlegg-Fullt skinninteriør med svart taktrekk-Liten slitasje på interiør-Ryggesensor-17" clubsport (replika) sommerfelg med nye dekk. (205/45/17)-Vinterfelg med dekk følger med (Usikker på mønsteret på vinterdekk)-Nye blinklys forranMangler desverre service hefte fra tidligere. Jeg har kvitteringer på alt arbeid og deler gjort i mitt eie.Noen ting å pirke på som er tatt med i prisberegningen:-Venstre framskjerm bør byttes og øyre framskjerm har en liten lakkskade i buen og trenger litt lakk.-Innerdel på baklyktene trenger litt lim.-Litt slitt i lakken og limrester fra leppe på framfanger-Trenger ny lakk på venstre speil-Pyntelist på høyre side rundt dør må limes på nyttSetter prisen til 64530 med omregistrering. Må bort ! Er tilgjengelig på telefon 40616608 og epost: ulrik@automagisk.net.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå