robb Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hei hei, både ny her å fersk som BMW eier.. Hatt lyst på e30 i mange år, å nå ble det jaggu det.. '91 325i Touring org. m-tech ble jeg fortalt, men jeg vet ikke. Dere må gjerne forklare meg litt detta med m-tech, prøvd å lest meg opp litt og så ei liste her over hva som var inkludert der.. Mye stæsj hehe. Det er grått skinninteriør, el vinduer å takluke, men det er kanskje vanlig på e30. Masse annet dilldall å knapper også... Å er det virkelig ikke no særlig taklys i hærligheten? Bare to små i speilet foran, og over bakdørene i taket.. Ikke ille bra hehe. Fornøyd med bil så langt, men kjære vene det må senkes. Også har jeg fått DE lykter på hjernen.. Syns de er jævli tøffe. Bak er jeg litt usikker men noe som er moderat sota trur jeg blir topp. Det er de foreløpige planene, kjenner jeg meg sjøl rett nå så har jeg blanda meg inn i noe som er tåli hardt på lommeboka, men jævli kult Har hatt amrikanere i mange år, mest chevy, tør ikke tenke på hvor mye tid, energi å ikke minst kr som går med, men det er verdt hver eneste krone som jeg sier. Så er redd detta BMW greiene går i huet på meg, men det er vel greit nok det... TIPS og erfaringer om hvor i ælle dager dere handler deler, slitedeler osv, og hvor jeg får kjøpt litt lykter å sånn tas i mot med takk. Skjønner BS bildeler og schmiedmann er store. Skjermene er nye, så de skal jeg få lakkert. Regner med en eller annen bmw sjæf her vet hvor jeg finner lakk koden? Er det på plata rett over h. frontlykt? Sånn som jeg skjønte det så var m-tech bilene (om det er det) bare levert med 3 fargevalg, stemmer det? Det forenkler jo saken litt i såfall.. Om bilen er kjent for noen så si gjerne fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Kan bli bra denne her, e30 er aldri feil uansett Men det er ikke noe M-Tech på denne bilen her da... Hvist du er intresert i strøken svart skinn intriør til touring så har jeg liggende, gi meg en PM hvist du skulle vert intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Åja.. Nei det er bra om noen som kan detta forklarer det hehe. Jada, etterhvert så blir det vel ok Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Om noen har svarte framlykter og evt noen bak så si i fra. Også interessert i noen felger... Bare og komme med forslag egentlig. Noen som vet hva de hvite her heter? Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hva er det som er likt/ulikt av lykter osv ? alle årsmodeller foran er like? noe forskjell bak på touring/sedan osv? Hva passer på denna med andre ord.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Den panser bh'n er 4sale ganske billig forresten .. Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Grattis me bimmer kan bli bra denne, så ut til å være et bra utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Takker ja jeg er veldig overraska over hvor "pen" bil er til å være så gammal.. De fleste e30'ne jeg har sett har vært ganske herja hehe. Så her er det håp Importert i 97 så jeg. Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Står fargekoden bare på venstre fjør tårn? Sterling sølv eller silber som det så pent heter, var fargen i følge lokale lakkereren. Husker ikke koden han sa. Den koden sto på plata over høyre frontlykt... Om det kan stemme? Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Noen som vet hva sånn "plugg/propp" til å ha over/i hullet til vindusviskern bak heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hva er det som er likt/ulikt av lykter osv ? alle årsmodeller foran er like? noe forskjell bak på touring/sedan osv? Hva passer på denna med andre ord.. hehe Er samme lykter på de forskjellige karosseri typene. Er forskjellige lykter både foran og bak på prefacelift (før 9/1987) og facelift (etter 9/1987). Men touringen kom bare som facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Okei takk, kjekt å vite sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Du har M-tech ratt iallefall! Jeg ble litt nysjerrig så jeg søkte opp utstyrslisten til bilen ut av fabrikken. Beklager at det blir litt uorganisert. Det står også at fargekoden er Sterlingsilber (244). Som du ser er også speilet med leselys ekstrautstyr, så du er heldig som har såpass bra lys innvendig i bilen din S215A Servolenkung, drehzahlabhängig Power steering, rpm-sensitive S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S441A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control S530A Klimaanlage Air conditioning S562A Leseleuchte Reading light S655A Satellitentuner Satellite tuner S681A Dachantenne Roof antenna S708A M Sportlenkrad Leder M sports steering wheel leather L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Takker, se der ja hehe. Ja da skal jeg gi meg med å klage på lyset hehe Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Mange som har slete med bensin tankene her ser jeg.. Ræva greier ser det ut som. Min lekker den å så må vel bare få kjøpt ny vel. Koed hadde det så jeg. Ellers er jeg fornøyd med bil, venter på senkesettet nå. Å moro å cluche litt utpå bløte høstveier nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå