Gå til innhold

Eksos e46 mere lyd, trenger hjelp


thomw1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg byttet luftfilter og det ble mere lyd fra motorrommet, men vil ja grommere lyd ut eksosn.

Så jeg byttet endepotten til en "sports" potte som jeg kjøpte på gs bildeler får 3700, men det er nesten ikke forskjell, så lurte jeg på nå om noen har nå tips om hva jeg kan gjøre får en billig penge, mellompotten? Svendsen eksos sa att det kan bli bedre av det men de er ikke sikre, tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e36 325i som skal få scorpion bakpotte imorgen om jeg får tid

Lurer på om jeg kommer til å slite med det samme problemet du har. Har dog ikke byttet til k&n luftfilter enda

Må kanskje bytte hele systemet (grenrør, midtpotten osv). men det blir fort dyrt :P 

 

kommer til å følge med her  =;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På e36 er det ikke nå problem, hatt flere som jeg bare har byttet bakpotten og det har blitt finere lyd

glad å vite at jeg er trygg! :)

Byttet til fullt simons eksos (utenom grenrør) på e46 320ien ifjord. Må si jeg ikke er fullt så fornøyd med sluttresultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 er null problem. Med en scorpion eksos kommer du tiøå fin lyd. De er det veldig lett å få mer lyd i.

Men over til de det egentlig gjaldt, så har jeg også hørt det er lite lyd i ga sine. Ved å bytte mellom potta eller fjerne kat vil du nok få mye lyd. Men kanskje litt for mye også.

Ville nok prøvd ett annet eksosanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...