JoTjelle Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Hei. for 2 måneder siden ble startmotoren på min Bmw e36 318 defekt drevet slo ikke inn på startkransen. Den er grei skubbet så bilen i gang dette fungerte supert i 2 uker så ville ikke bilen la seg trille i gang heller. satt bilen vekk i en 2 måneders tid. Nå har broen min skiftet start motor og denne fungere 100%. Men får ikke startet bilen. Skjer ingen ting når jeg vrir om nøkkelen. prøvd å tvangs kjøre startmotoren, motoren kinner men vill ikke starte (er ikke bort på en gang) Er bensin på bilen ja. det er en 316 som er bygget om til 318. brukte styre enheten til 316 for den andre hadde startspar. dette har fungert fint i 1 år. med 316 styre enheten kommer til ikke trykk i brygga eller gnist. Byttet til 318 styre enhet da får jeg knist å trykk i brygga men motoren starter fremdeles ikke. (akkurat som dysene ikke åpner seg) test da å kjøre den på startgass dette fungerte så lenge jeg sprayet startgass. Alle sikringer reler er testet ok. Noen som har noen tips her er en e36 1995 mod
Sir.T Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 sjekka at du har bensin? greit å vite at filteret ikke er tett og at pumpa går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå