Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bmw'en min har stått i ro en stund og når jeg skulle begynne å bruke den igjen så ville den ikke åpne alle dørene når jeg åpnen døren med nøkkel. har aldri vært sånn før. noen som vet ka som kan være galt ?

Har også en problem to og få kodet reserve nøkkelen til bilen. har hentet instrukser fra autodata men det skjedde ikke noe og ja nytt batteri.

Takker for svar :)

Skrevet

Mulig grunnmodul som har feil, denne ligger bak hanskerom, test om du hører noe ved aktivering.

Prøv først om dør kan åpnes fra innside og om låseknapp kommer i oppstilling?

-kan være mekanismen som henger i rust/ irr , og kan forsøkes løst med å sprye CRC i mellom rom knapp

som da følger til overføring.

Skrevet

Mener å huske noen nøkler trenger 5 ganger i pos før en trykker?

knappen inne funker heller ikke nei, hva mener du med at noen nøkler trenger fem ganger i pos fær en trykker? skjønte ikke den helt

Skrevet

i dag så funket knappen inni bilen, den låser dørene men åpner kun passasjer døren! noen som vet hva som kan være galt ut i fra det?

Skrevet

ingen som vet koffer nøkkelen bare åpner fører dør og knappen inni kunn låser alle dørene? ingen som veeet noee??

Skrevet

Fikk kodet nøkkelen i dag! byttet gummiknappene fordi de va helt øddelagt og prøvde med enda et nytt batteri og da gikk det på første forsøk! men låser fortsatt kun fører dørene og ikke de andre! ingen som vet noe som kan gjøres?

Skrevet

Bra feilsøking!

Prøv lås bil

Sett Nøkkel i førerdør vri denne i åpne posisjon og hold

-vindusheiser skal nå reagere og låser åpnes

Hvis dette fungerer kan GM skiftes

Skrevet

Skal prøve det når jeg kommer hjem! En ting jeg glømte å si er at alle dørene liksom prøver å åpne seg, dvs d kommer lyder fra døra, men de får seg ikke opp... Haha

Skrevet

Bra feilsøking!

Prøv lås bil

Sett Nøkkel i førerdør vri denne i åpne posisjon og hold

-vindusheiser skal nå reagere og låser åpnes

Hvis dette fungerer kan GM skiftes

ja prøvde dette og vinduer og takluke gikk opp så det betyr vel at "GM" må byttes? haha hvor sitter den og va er det? har du også dele nummer ?må de kodes noe om etter bytting`?

Skrevet

prøvd å sjekke om det kommer strøm inn til låse motoren på de andre dørene ?

ja det vil æ regne med sia alle låsene lager lyd og prøve å åpne virke d som men d skjer ikke noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...