Sandviiik Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Hei, bmw'en min har stått i ro en stund og når jeg skulle begynne å bruke den igjen så ville den ikke åpne alle dørene når jeg åpnen døren med nøkkel. har aldri vært sånn før. noen som vet ka som kan være galt ?Har også en problem to og få kodet reserve nøkkelen til bilen. har hentet instrukser fra autodata men det skjedde ikke noe og ja nytt batteri.Takker for svar
Skruern Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Mulig grunnmodul som har feil, denne ligger bak hanskerom, test om du hører noe ved aktivering. Prøv først om dør kan åpnes fra innside og om låseknapp kommer i oppstilling? -kan være mekanismen som henger i rust/ irr , og kan forsøkes løst med å sprye CRC i mellom rom knapp som da følger til overføring.
Skruern Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Mener å huske noen nøkler trenger 5 ganger i pos før en trykker?
Sandviiik Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Skrevet Juni 29, 2014 Mener å huske noen nøkler trenger 5 ganger i pos før en trykker? knappen inne funker heller ikke nei, hva mener du med at noen nøkler trenger fem ganger i pos fær en trykker? skjønte ikke den helt
Sandviiik Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 i dag så funket knappen inni bilen, den låser dørene men åpner kun passasjer døren! noen som vet hva som kan være galt ut i fra det?
Sandviiik Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Skrevet Juli 1, 2014 ingen som vet koffer nøkkelen bare åpner fører dør og knappen inni kunn låser alle dørene? ingen som veeet noee??
Sandviiik Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Skrevet Juli 5, 2014 Fikk kodet nøkkelen i dag! byttet gummiknappene fordi de va helt øddelagt og prøvde med enda et nytt batteri og da gikk det på første forsøk! men låser fortsatt kun fører dørene og ikke de andre! ingen som vet noe som kan gjøres?
Skruern Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Bra feilsøking! Prøv lås bil Sett Nøkkel i førerdør vri denne i åpne posisjon og hold -vindusheiser skal nå reagere og låser åpnes Hvis dette fungerer kan GM skiftes
Sandviiik Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Skrevet Juli 6, 2014 Skal prøve det når jeg kommer hjem! En ting jeg glømte å si er at alle dørene liksom prøver å åpne seg, dvs d kommer lyder fra døra, men de får seg ikke opp... Haha
Sandviiik Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Skrevet Juli 6, 2014 Bra feilsøking! Prøv lås bil Sett Nøkkel i førerdør vri denne i åpne posisjon og hold -vindusheiser skal nå reagere og låser åpnes Hvis dette fungerer kan GM skiftes ja prøvde dette og vinduer og takluke gikk opp så det betyr vel at "GM" må byttes? haha hvor sitter den og va er det? har du også dele nummer ?må de kodes noe om etter bytting`?
Sandviiik Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Skrevet Juli 13, 2014 høre rykta om at æ kan bytte reele i gm? stemme dette? noen som har erfaring og hvor står boksen?
Ifi Gondal Skrevet Juli 14, 2014 Skrevet Juli 14, 2014 prøvd å sjekke om det kommer strøm inn til låse motoren på de andre dørene ?
Sandviiik Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Skrevet Juli 14, 2014 prøvd å sjekke om det kommer strøm inn til låse motoren på de andre dørene ? ja det vil æ regne med sia alle låsene lager lyd og prøve å åpne virke d som men d skjer ikke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå