Honningdal Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 Bilen er orginalt en 318i 1994mod. Komplett ombygd til 325. ( ikke godkjent ) Speedo er tatt fra donorbil, så km stand på 158 000 er på motor. (M50B25 nonvanos)Skulle vert på Eu i sept. Droppet det pga rust i kanaler og kosmetisk.Velger derfor å kjøpe meg ny bil.Utstyr: - Sort sportskinn. Ett lite hull i førerstol ellers veldig bra. - Nye hullborret Zimmerman skiver og klosser ifjor. Ble også byttet nesten alle bremserør. - Custom målerpanel. Oljetemp, volt, og vanntemp. - Fk Koeningsport coilover. Er noen år gammelt men funker knall enda.- 40% "custom" lsd. - Sort taktrekk fra M3. - M3 Innsteglister. - Orginal M3 hattehylle med gardin.- Orginal Bmw M-Tech framfanger.- Orginale Bmw M3 El-speil.- Orginal Bmw M-tech bakfanger.- Orginale 17" M-tech hjul. Pulverlakkert hvit. - Custom rustfri eksos med vibrant bakpotte.- Polyforinger i for og bakstilling.- Nye baklykter ifjor.- Nye Shadowline nyrer ifjor.- Sentrallås.- Shortshift. Kom med bud!
jonchrkolstad Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Heisann! Er veldig interessert og kan hente omgående , hadde vært strøkent om du kunne sendt meg en sms på 94 130 137 eller skrivd til meg så fort du ser dette! ( Jon Christer Carlsen på facebook ) Mvh Jon Christer!
Christine Foldvik Steinnes Skrevet November 5, 2014 Skrevet November 5, 2014 Håper jeg traff på rett person, men jeg har sendt deg venneforespørsel og sendt deg en privat melding på fb! Håper du gir ett raskt svar!
E34-Jon Skrevet November 5, 2014 Skrevet November 5, 2014 Må bare beklage spamminga, men sendte den meldinger over her fra kjerringa sin profil ubevvist! men som sagt, så skjønner du vel at jeg er interessert:p Jon Christer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå