Sammyen Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Tenkte denne tråden vridde seg inn under Diagnoseemnet http://bimmers.no/topic/794492-bmw-e46-320d-henger-igjen-ved-pådrag/ " 2001 m47d20. Jeg har fått kjørt diagnose I dag. Fikk kun denne feilmeldingen: 0a injection regulation opening valve. Forsto meg ikke helt på hva det er men. Kan det forårsake dette med at den mister litt kraft?" Eg har tatt meg ein runde med søkefeltet og google men såg ikkje noke svar.Noken diagnoseguruer som kan hjelpe? Endret Februar 2, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Håper noen har Vært borti dette før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Nope. Finner ikkeno feilkode på nett som heter 0a og tilsvarende tekst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Her, den nederste: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Lenge siden du bytta dieselfilter/partikkel? Endret Februar 2, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Husker ikke. Broren til samboeren min som har hatt bilen. Tror du det kan Være årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Usikker, kan du prøve eit anna diagnoseprogram? (Ka har du brukt får å få opp 0a koden?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Autocom heter vel diagnose programmet. Kan teste med en bosch tester i morgen for å se om det blir noe forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Etter test med bosch tester i dag er ingen feil funnet Så forklaringen på denne feilmeldingen jeg fikk først vet ikke jeg hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå