Gå til innhold

Ny familiebil innkjøpt! e39


 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi byttet ut e36 sedan mot en e39 touring. Dette er min første 5-serie etter ca 10 3'ere

Litt lettere med barnevogn i denne :wink:

Er en 98-520i manuell med sportstoler som ikke har så spesiell farge som på bildene, men er mørkeblåe.

M-sport felger følgte med og skal monteres snart.

CIMG1575.jpg

CIMG1576.jpg

CIMG1571.jpg

CIMG1572.jpg

CIMG1573.jpg

CIMG1574.jpg

Har ikke noen store planer for den, men m-front og speil kommer nok på med tiden. kunne også tenkt meg å slippe den litt nærmere bakken, men der har jeg fått inn en protest :lol:

Edit: Noen som kjenner til den? Den har vært i norge siden 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! den drar ikke akkurat skinnet av pølsa med sin vekt på 1580kg men tar det igjen med komforten :) Synes ikke den drar så mye bensin heller, kjørte 50 mil hjem da jeg kjøpte den å kjørecompen viste 0,75 ltr per mil.

Har funnet ett par skrammer, men ingenting alvorlig.

Må sikkert bytte radiator med tiden da jeg kan se at ekspansjonstanken har begynt å "bule" litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Fin det her ja Roger... litt senk må ho Siv gå med på å :lol:

Tror bare jeg monterer senkesett uten å si noe, kansje hun ikke merker det åsså "kommer jeg over noen billige 19" neste sommer :lol:

Skal montere 17" m-sport felgene imorgen kveld hvis jeg ikke kommer hjem for sent. (Er på jobb)

Grattis me ny bil, Roger :)

Spesielt interiør, men tøfft :)

Takk for det, Må nesten se interiøret live. Ser bedre ut da, jeg liker det veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin det her ja Roger... litt senk må ho Siv gå med på å :lol:

Tror bare jeg monterer senkesett uten å si noe, kansje hun ikke merker det åsså "kommer jeg over noen billige 19" neste sommer :lol:

Skal montere 17" m-sport felgene imorgen kveld hvis jeg ikke kommer hjem for sent. (Er på jobb)

Høres ut som en bra plan :roll:

Kjøp 40/25 da... finest det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har tatt en liten "roadtrip" med touringen. Ca 300 mil,

-Sør-trøndelag-narvik-Kiruna-Sundsvall-Gävle-Røros-Sør-trøndelag.

Lå noen netter i Narvik og 3 netter på hotell i Sverige før vi dro hjem. Passet på å få med meg 2 m-tech 2 stoler hjem til turbo-e30'en min :wink:

Siste stasjon før saltfjellet

86tzg9j7lhao3mo0elbg.jpg

Tissepause på saltfjellet

bsbmt3fb0beu6ahwjbgo.jpg

Vår lille engel var med og var veldig tålmodig :wink: Hun drikker vann KUN hvis den er på en spennende flaske :roll:

ax7ga8j38yx8aoznswbd.jpg

Her har vi en stopp :!:

Har 4 nye 235-45-17 Tyfoon sucessor dekk på å ved vannplaning blir jeg redd. Tror jeg skal kjøpe 2 andre dekk å sette foran, fytte katta for noen drittdekk når det regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil! Mye måtte du gi for den?

Jeg ga 95k for den. Hadde da gått 175.000km, greit utstyrt og m-sport stolene er bare helt geniale. De tror jeg bare ikke jeg kan få skrytt nok av.

Baggasjeluken er byttet på rustgaranti, men selve glassluken ble ikke byttet og den har litt rust nederst. Det er den eneste rusten jeg har funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...