Jump to content

Larsinnj

Members
  • Content Count

    4169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Larsinnj last won the day on October 4 2019

Larsinnj had the most liked content!

About Larsinnj

  • Rank
    Generalløytnant
  • Birthday 06/11/1991

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trønder

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jøss, der var det gromeksos på plass ja! Bli veldig grom lyd med dette anlegget, men som du sikkert har fått med deg i tråden min må du forberede deg på dårlig plass forbi motorfester og stabstag. Det er ganske mye grovere enn originalt grenrør
  2. Liten 1.Mai-cruise i dag! Tok ikke ett bilde selv..
  3. Fått montert oppi traversen igjen, og fått bilen tilbake på bakken. Det er veldig tight med grenrøret forbi både motorfeste og stabstag, men alt er tilbake på plass igjen. Kameraet ble ikke med, så tok bare noen få mobilbilder. Et par småtterier før første oppstart. Ny tps bare for å være sikker på at den gamle jeg montere i fjor ikke lager noe kødd, begge tempfølerene, og nye plugger. Tempfølere på plass Støvete bil ser første sollys på et halvårs tid. Kjapp skumlegging for å få at det værste støvet som la seg i løpet av vinteren Skal ta meg en tur med kameraet å få tatt noen skikkelige bilder en dag
  4. Da blir det litt mer pussing før den monteres. Dumt om traversen løsner. Tenkte kanskje å ha på litt mild Loctite og.
  5. Da har jeg hentet traversen fra sveising, og fått pusset og lakkert litt. Om det blir litt skrivefeil får jeg skylde på løsemiddelrus. Dårlig med masker å skaffe for øyeblikket.. Kjøpte et forsterkningskit til traversen som jeg fikk sveiset på, i tillegg til å helsveise platene motorfestene står på. Tror motoren står stødig en stund nå Ser veldig bra ut! Pusset ned all smårust jeg fant, mattet ned og hengt opp i kjellerrommet som er mest egnet til å lakkere ting i Grunnet to strøk med denne Mattet ned og hengt opp en gang til Og sprøytet et strøk med denne. Kjøpte nok til to strøk, men så etter jeg var ferdig at ett holder i massevis. Ser dette produktet får mye skryt, så satser på at det holder mål! Sitter som f... på fingrene vertfall Hva mener dere jeg skal gjøre med anleggs flaten mot bilen? Pusse det så det blir helt flatt, eller går det fint å bare bolte den fast som den er? Er jo en del struktur i denne bedliner-greia, men usikker på om det har noe å si.
  6. Vi (jeg og svogeren min) tenke faktisk å kjøre nedover i en E30 320i, så hadde kanskje vært litt dryg autobahn med den og Men poenget med turen vår var ikke å sette fartsrekord verken på autobahn eller ringen, men heller bare å ha prøvd å kjørt der en tur i første omgang. Pluss å få med seg noen museer med det samme man er der. Foreløpig ser det ut til at vi får enda et år på å planlegge "på sparket-turen" vår
  7. Må holde den i orden Hadde faktisk planlagt en tur i sommer, men ikke med denne. Har ikke detaljplanlagt noen ting, men nurburgring og fjellpass over til nord Italia var den generelle retningen. Men nå henger jo det i en tynn tråd med tanke på dette Covid-styret, så vi får se hvordan det blir. Alternativet blir vel en rundtur i Norge, og da blir det heller aktuelt å kjøre M3 også. Kjørte en tur til Beitostølen å hentet en motor i fjor sommer, og der var det jo fint å kjøre nedover. Så mulig det blir ned der, bort til Bergen og E39 opp til Trøndelag igjen.
  8. Håper at sommeren kommer snart slik at jeg kan kjøre litt igjen! Og knipse litt flere bilder
  9. Var egentlig litt skeptisk til blå, men tror du traff blink likevel gitt!
  10. Lite statusbilde fra fjøset. Travers er bytta ut med bukker og treverk foreløpig. Plata motoren står på på høyre side var veldig sprukket, og motoren var vel 3-4cm lavere på den siden.. Er en kjenning som sveiser forsterkninger på traversen, og håper jeg kan hente den i morgen
  11. Frekk film du la ut i går ja! Blir så rått dette!
  12. Da har jeg fiklet litt med denne igjen. Har tatt ut dysene tidligere i vinter og levert dem til JAAS Performance. Dette fordi at de skulle få seg en flowtest og ultralydrens. Flowtesten viste at det var en del prosent ujevnhet på dysene, mens etter rensingen ble de 100% jevne. Så det er bra! Har støvet ned litt siden den ble parkert gitt. Spørs om det blir BFG Mud Terrain til neste sesong. Er ikke helt optimal innkjørsel til fjøset, og det var uheldigvis bløtt når jeg parkerte.. La over en fille mens jeg hadde dysene ute, så ikke det skulle ramle noe dritt nedi hullene. Friske dyser, og ny bensintrykkregulator jeg kjøpte på tampen av fjorårets sesong. Rustne og stygge bolter som holdt regulatoren i fuelrailen. Så bytta de til nye syrefaste Disse er jo gøy å fikle med.. Men legger fuelrailen framover slik så kommer man greit til Så er det jo heldigvis bare fire stykker. Kunne jo ha vært V12 Montert ferdig og satser på at det ikke lekker. Hadde ikke med meg nøkkel, så prøvde ikke å starte den, men satser på at det ble tett. Kjentes bra ut når jeg satte nedi dyserekka vertfall. Ble ikke lakkert dekselet til ledningsnettet heller..
  13. Prismatic powders har et greit utvalg. Har ikke handlet der selv, men tenkte å kjøre en bestilling etterhvert. Det er fra USA, så fraktprisen var ganske heftig men pulveret var såpass billig at det går opp i opp. Vertfall på den bestillingen jeg har satt sammen.
  14. 10 poeng på både felg og fargevalg! Sorte felger er veldig kjedelige spør du meg. Men dette blir rått!
  15. Blir rått dette! Må ikke selge denne nå da Er det ny trend å sniffe banan gjennom Farrisflaske, eller har bordet flere bruksområder??
×
×
  • Create New...