Larsinnj

Members
  • Content Count

    4127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Larsinnj last won the day on March 20

Larsinnj had the most liked content!

About Larsinnj

  • Rank
    Generalløytnant
  • Birthday 06/11/1991

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trønder

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hjelper å få bilene litt nærmere bakken ja! Er ikke så mye som skal til.
  2. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Takk Husker som sagt ikke akkurat verdien, men var under 1kOhm vertfall. Kostet en drøy tusenlapp for impulsgiverene.
  3. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Er vel sånt man må regne med når man på død og liv skal ha en 30 år gammel bil Husker ikke helt hvilke tall jeg fikk på posisjonsgiveren og den ene impulsgiveren, men tror det var 720-ish ohm mellom pin 1 og 2. Impulsgiver nummer to fikk jeg ikke motstandsverdi på samme f... hvilke pins jeg målte mellom så den er nok kaputt. Bestilte like godt alle tre så vet jeg vertfall at de er i orden. Men er ikke på lager de heller selvsagt. Får håpe det går litt kjappere enn bensinpumpa Den er forøvrig ventet på lager 10. oktober! 😮 Faktisk et bilde fra i fjor som ikke har blitt lagt ut enda
  4. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Nok en kjedelig update. Bytta bensinpumpe og filter før jobb i dag, og når får den endelig bensin igjen! MEN.. Nå har den ikke gnist. Når jeg dreiv å sjekka etter den stoppa utenfor butikken så var gnist det første jeg sjekka etter jeg fikk dratt den hjem. Nå pulserer det bensin ut av plugghullet, men det er null gnist. Følerene på girkassen har jeg ikke bytta enda, og når jeg måler motstand på de får jeg bare verdi på en av dem. Den andre gir null utslag på ohm-meteret samme hvilke pins jeg måler mellom, så da regner jeg med de også er kaputt. Så har bestilt de å håper på at posten kjører i høygir slik at jeg får de fort
  5. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Takk for tips! Skal sjekke det ut. Om det blir ombygging blir det nok hardware først tenker jeg. Er jo ganske dyre greier dette, så må ta det litt etter litt. Vertfall når man skal pusse opp bad samtidig..
  6. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Høres ut som et vinterprosjekt dette Hvilken vinter tørr jeg ikke si Synes forøvrig dette kittet ser fint ut på styringsiden av motoren om det blir karbon boks en gang i tiden. https://www.millerperformancecars.com/store/show-by-car/e30/miller-alpha-n-system-detail Liker at det er fullstendig plug and play uten å måtte kutte opp ledningsnett osv.
  7. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Har lest litt der, men gidder vanligvis ikke amerikanske forum da diskusjonene jeg bryr meg om forsvinner i snakk om koppholdere. S14 er vel kanskje ikke det værste. Noe som må gjøres (utenom å bytte kammene selvsagt) hvis man monterer 284/292? Ser 292 har 12mm løft. Begynner kanskje å komme nært stempelet?
  8. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Ja leste at noe skrev det på s14.net også, så tar den i tanken når den kommer. Får legge de kammene på minne å se hva som skjer
  9. Larsinnj

    FTE prøver seg på F10

    Ser ikke ut som originale BMW nei. Vossen cv3r kanskje?
  10. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Skal som sagt starte med å bytte den under bilen, da jeg mistenker at det er den som lager trøbbel. Så satser på at den går med den og et nytt filter. Så bytter jeg den i tanken når den dukker opp. Hvilke kammer ville du ha anbefalt til en bil som aldri blir brukt på bane? Må ha litt kjørbarhet i nedre del av registeret da jeg ikke ligger å jager på topp turtall hele tiden. Er jo en veibil tross alt
  11. Larsinnj

    FTE prøver seg på F10

    Fet bil å dra Chargeren rundt om på treff med dette! Er vel stort sett senk og felger som må til på disse også.
  12. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Ja, fant ut at når jeg først skal ha ny eksos skal jeg gå all in! Det som står på nå er originale grenrør og mellompotte/katalysator, så er det en uoriginal liten bakpotte som ser veldig hjemmelaget ut. Skal ta vare på det som er originalt samt bestille en ny original bakpotte så jeg har om jeg eventuelt skulle bli stoppet i kontroll og må inn på visning. Tenker å få levert grenrøret til en kar ikke langt herfra som driver med ceramic coating før jeg monterer det. Må bare få gjort unna en uke/helg med ugunstig arbeidstid først
  13. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    VELDIG kjedelig å bare ha denne stående i garasjen ja! Det er den i tanken som tar tiden, så fikk GS til å sende den som er under bilen, så jeg får byttet den vertfall. Skal høre med et lokalt verksted på mandag om de har, eller kan bestille et nytt filter post haste så jeg får byttet det med det samme. Får se hva jeg gjør etterhvert om det blir litt lett sugetrim. Har hørt at folk må kappe i panseret for å få en karbon boks til å passe uten å ta i en av forsterkningene under der. Har ikke så lyst i å kappe i det akkurat. Gøy å følge prosjektet ditt og ja
  14. Larsinnj

    E30 M3 Cecotto 180/505.

    Takk for det! Gleder meg til å få det på så jeg får prøvd det ut ja gitt! Tenkte egentlig å holde bilen ca helt originalt, men frister litt med andre kammer og carbon box f.eks Ja, er vel det som blir løsningen. Snakket med GS, og pumpa er forventet på lager halvveis uti oktober, så da jo sesongen gått..
  15. Har hatt lyst på en slik tur lenge.. Veldig artig å lese!