Jump to content

Saltkjelen

Moderators
  • Content Count

    16053
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    127

Saltkjelen last won the day on January 10

Saltkjelen had the most liked content!

3 Followers

About Saltkjelen

  • Rank
    Moderator

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo
  • Interesser:
    Bil, båt og eiendom!
  • Kjøretøy
    730d / i3S / M550d

Recent Profile Visitors

15094 profile views
  1. @B. Sveigdalen Stemmer. Jeg vil tro mange av disse spillerne har blitt nokså bra (og sannsynligvis mer enn bra nok). Synes for øvrig det er spennende når folk montere NBT og det som er i E39/E38. Mange av de er jo også integrert vanvittig bra.
  2. Hehe, den fungerer sikkert helt fint, men det er bare så irriterende at når man først skulle lage en ettermarkedsspiller, så lager man den med en mindre heldig passform. Mulig denne egentlig er laget så den passer E53 (som er mer buet) og E39?
  3. Griselekker! Litt småpirk, men jeg håper du skal bytte ut multimediaenheten med en som ikke buer inn i topp?
  4. De lyse trelistene kommer til å bli helt fantastisk. Liker også tanken med å ettermontere aktive seter i kontursetene!
  5. Rett og slett vanvittig vakkert! Gleder meg til å se bilder av herlighetene montert.
  6. Jeg har store ønsker om å gjøre noe artig med en E83 X3, så her håper jeg du går for tankene om å strekke den litt opp. Et beskjedent senkesett og noen riktige felger (f.eks X5 4,6iS eller 4,8iS-felgene) tror jeg ville gjort bilen skikkelig bøllete.
  7. Hmm, ingen dum idé, men jeg ser ingen naturlige avslutninger av farge her slik man f.eks hadde på fargede E39 ratt. Kunne jeg fått inn en Individual trering i rattet, så hadde jo det vært det ultimate. Ja, dette sportsrattet synes jeg er et av BMWs mest vellykkede ratt. Skinnairbag gjør dessuten det lille ekstra.
  8. Personlig liker jeg de godt sølv, så dette hadde vært mitt valg. Ferric Grey kunne vært fint, men ettersom bilen er grå, føler jeg det blir en mismatch.
  9. Til tross for at jeg har fått renset rattet flere ganger, blir rattet overraskende fort blankt igjen. Nytt ratt ble derfor ordnet og montert fortløpende. Bilen føltes ut som en nybil med en gang!
  10. Herlig å se bilen back in business igjen! Det er alltid kjedelig med relativt store ting som dette, men gud bedre så godt man har det med seg selv når man vet at ting er på stell med nye deler.
  11. Nå er ikke bakre glass mulig å åpne lenger (dette ble slutt med E61 for 5-serie sin del), så sånn sett er det ikke noe mer som kan gå galt med et panoramatak enn soltak. Begge har også elektrisk skjerming for glasset. Jeg ville ikke vært bekymret for dette.
  12. @fupsaker Det henger nok en del etter der (som det alltid gjør). I Tyskland og USA er konfiguratorene oppdatert.
  13. Jeg forstår hva du mener og jeg skjønner tankegangen din, men BMW har gått bort fra å definere bilene som hhv. BMW M-performance og BMW M. Både M340i og M3 selges nå under "BMW M Automobiles". For 3-serie i M utførelse har/får vi dermed følgende hierarki; M340d M340i M3 M3 Competition M3 CS G30 M550i velges f.eks under "M5 sedan" i konfigurator;
  14. Gratulerer så mye med fantastisk M340i! Vi forventer flere bilder, og for mitt vedkommende er jeg ekstra nysgjerrig på M-sportssetene.
×
×
  • Create New...