Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ny tråd for å erstatte tidligere tulletråden, da denne ble litt i det lengste laget.

Dette er faktisk den fjerne i rekken, og den som nå ble stengt er den desidert lengste av disse. Den før dette hadde 417 sider. :)

Her kan man diskutere stort sett hva man vil, men hold en saklig tone.

1445790727-md-OffTopic.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell ny tråd fortjener vell kanskje et bilde av bilen på første side?

8EA78AE2-55D4-4414-A922-6CB28D5C5B7F_zps

Bilde fra i fjor sommer. I år har var det ferge fra Stockholm til Estland, og nedover gjennom Latvia, Litauen, Polen, Tyskland, Danmark og hjem igjen.

Endret av 7ertzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innlegg nr. 17 og det siste innlegget av totalt 120602 innlegg i den forrige tulletråden over en periode på 5,5 år (les: slik får man nesten 25000 innlegg i et forum). Den forrige tulletråden var såvidt jeg husker nummer 3 i rekken av tulletråder og i begynnelsen av denne tråden var det mye klaging vedr. at den aldri kom til å bli like fin/interessant/morsom som den forrige tulletråden. Tulletråden er død lenge leve tulletråden/off topic tråden... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser den E34n på ringen, så tenker jeg at E34 er en meget lekker bil! I tillegg synes jeg den kler de originale BBS 15" hjula med ballongdekk meget godt.. 

Blir litt som 007 sin Aston Martin DB5

Det må litt dekk til på den også synes jeg. Så er kanskje ikke den tupé-kledde Sean Connery den verste James Bond heller. Roger Moore er mulig favoritten. Dagens, Daniel Craig er litt for "tøff". Nå trengte vel konseptet et lite løft for å gi noen apell til de yngre, kanskje ikke så dumt. Jeg liker hvertfall den litt glatte, små-klønete varianten med en noe "stiv" løpestil :!:

 

article-2271977-173914D7000005DC-495_634

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel: det er jeg klar over. Er ikke det jeg skriver heller ;) 

(Nå regner jeg bare med at innleggene hans ikke noe sletta fra den gamle tråden, men det har jeg jo aldri sjekka).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, 7ertzen skrev:

Har han gitt seg?

Etter forrige diskusjon angående Islam og diverse andre ting i lignende tema så fikk Wicky ett "anfall" og beskyldte sånn ca. alle som deltok for å ha sagt alt mulig rart, som i virkeligheten ingen hadde sagt, og så avsluttet han vel selv med å si at alle (etniske/hvite) nordmenn var produkter av innavl osv osv.

Nå, TRF-Racing skrev:

Daniel: det er jeg klar over. Er ikke det jeg skriver heller ;) 

(Nå regner jeg bare med at innleggene hans ikke noe sletta fra den gamle tråden, men det har jeg jo aldri sjekka).

Ja jo, vet ikke helt hvorfor jeg skrev det :P Men tror ikke gamle tråden blir fjernet? Den er bare stengt så vidt jeg vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Shattered skrev:

Han er bannet på ubestemt (?) tid tror jeg, er vel et halvt/helt år siden han forsvant :P

Wow, du har e34'en enda! Imponerende!  Har du e32 enda også? 

Jada e34'en har jeg. E32'en kvitta jeg meg med for to år siden, etter jeg hadde bytta girkassen og fått den til å gå. E34'en har jeg kjørt 50.000 km siden forrige eu, og nå skal den inn igjen i november. Hadde den akkurat på ferietur rundt Østersjøen som jeg skrev, og når jeg kom hjem på fredag oppdaget jeg at hjullageret har tatt kvelden på turen. Merket det cirka åtte mil hjemmefra, så var sånn sett god timing. Bilen har jo fungert helt sinnsykt bra. Har hatt to feil med den siden forrige EU, ene var LMM som ikke virket da bilen hadde stått i ro i to måneder i minusgrader i Tromsø mens jeg var i utlandet, og den andre var hjullageret nå. Og dette på 50.000km. Nå har den passert 325.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert å se at det ikke bare er jeg som fortsatt kjører rundt i original E34 :D Jeg synes dette er fabelaktige biler, de har noe ved seg som moderene BMWer ikke har og det liker jeg. De er liksom gamle nok til å føles litt spesielle men moderene nok til å fungere i det daglige. Holder man bilen sånn tålig vedlike så er det også utrolig hvor driftsikkre disse bilene er, går og går bare de får litt stell og bensin. Jeg skulle gjerne sett at jeg brukte min mer på langtur utenlands, men det er bare det at F10en er så uhyre effektiv til slike turer. Men planen er å ta E34en med ned til Munchen, så over alpene til middelhavet og hjem igjen. Sjesker litt på å delta på ett stort E34 treff i Bayern i 2018 i forbindelse med E34 sitt 30 års jubileum ;) 

Var selv på Nurburgring med min, ble ingen rundetider men det var nå artig likevel. Hadde aldri trodd at jeg skulle ha denne bilen så lenge den gang jeg kjøpte den, er vel den bilen jeg har fått mest glede ut av til minst penger. Er også den bilen jeg har eiet lengst :) Nå er den EU godkjent til 2018, så jeg ser frem til to nye år på veien med en god og kommende BMW klassiker.

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...