Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, som dere ser har jeg da fjernet den forrige tulletråden. Les dette innlegget nøye før dere poster:

I denne tråden heretter er chatting frem og tilbake ikke lov. Da vil tråden igjen bli fjernet.

Den forrige tråden, og den forrige igjen ble det bare chatting i og dette har dere chatten til.. 
Hold dere til å legge ut klipp dere finner, bilder, ting som både har og ikke har med bil å gjøre. Og spørsmål som omhandler data og andre ting som ikke har med bil å gjøre, er da også lov her. . Som dere ser, er det meste lov, men ett innlegg som bare er for å øke antall innlegg(virker slik til tider) kan dere droppe.

 

 

Slik søker du i Off topic tråden

Endret av Sjøbuse
MKJ: Oppdatert chat-link. Sjøbuse: Endret topic og lagt til hvordan man søkeri tråden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til å legge ut klipp dere finner, bilder, ting som ikke har med bil å gjøre.

Du mener som ikke har med BMW å gjøre?

Er jo allerede kommet bil-bilde opp her.. :P Mulig jeg misforstår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden heretter er chatting frem og tilbake ikke lov.

....................men ett innlegg som bare er for å øke antall innlegg(virker slik til tider) kan dere droppe.

eeeeh.. er det ikke det som er vitsen med en tulletråd da? at man kan snakke om hva som helst.. man må jo få kommentere ett bilde/film f.eks og evt diskutere rund dette bildet/filmen?

dette syns eg peronlig blei for dumt.. kan jo ikke kalle det en tulletråd da, mer en "legg ut kule/teite/morsomme ting her" (eller noe i den dur) Det har man jo youtube-tråder og diverse bildetråder til...

må være den dommeste idè`en ever! nå tror jeg det kommer til å ende opp med mangen nye feil-lagde tråder...

rekner med dette innlegget blir slettet da, siden det er mer eller mindre en diskusjon-starter.. men det driter jeg i..

jeg stemmer heller for (som jeg har gjort før) at det burde bli laget en egen avdeling "Tulletråd" hvor man kan starte egne tråder om hva som helst.

vet at serveren/harddist(eller hva der er) sikker ikke takler dette pga mangen tråder. men denne tulletråden tror jeg kommer til å dø av kjedsomhet nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greitt å svare og diskutere,er jo det tråden er til for. Men det var veldigt mye svada i den gamle,og mye internt fjas som en kunne spart seg for.

Syns det er bedre viss denne får klarere retningslinjer og det kan opprettholdes et sakligt,men fortsatt humoristisk, nivå på innleggene.

Ting som "God morgen!",etterfulgt av 10-15 svar om "Heller dårligt,er fyllasjuk.." ,"Hahaha!!" ,"Ble det no' pulings?" osv osv..... er vel et fåtall som gidder å prøve å bruke tråden da til det den var tiltenkt engang... U see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi vil vekk fra er disse postene som kun er internt totalt uinteressant småsnakk mellom brukerne.

Av typen

"Jeg kjeder meg"

"Jeg også"

"men i helga pulte jeg ei dritfin dame"

"Kult!"

osv, som det har vært MYE av i det siste.

E36Cab1 har skjønt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da muligens litt av poenget - å redusere mengden "svada".. Når enkelte brukere ikke har ET innlegg utenom tulletråden, samt at den blir brukt til å diskutere hvor stor kebab folk skal ha til lunsj og chatting(som ikke har NOEN almenn interesse) mellom enkeltpersoner om helgens fyllekule, så synes jeg det er helt greit at moderatorne tar tak i det. Tulletrådene har jo tatt helt av!!?

Jeg synes det var greit med tulletråden tidligere da det ble postet morsomme klipp, musikktips osv(dette vil jeg gjerne beholde). Men v2.0 som hadde noe sånn som 50sider på 2 dager, med mildt sagt ymse kvalitet. Not so much.

Edit:

Ser det er flere som tenker det samme her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...