Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner INGENTING av dette nye forumet, finner ikke Smilys, ingen mulighet for å velge andre skrift type. Finner heller ikke mulighet for å sende PM....

Nå virker jeg sikkert negativ men finner der litt frustrerende, ellers så satser vi på at dette blir bra på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner INGENTING av dette nye forumet, finner ikke Smilys, ingen mulighet for å velge andre skrift type. Finner heller ikke mulighet for å sende PM....

Nå virker jeg sikkert negativ men finner der litt frustrerende, ellers så satser vi på at dette blir bra på sikt.

Da tror jeg det er noe gale med din nettleser elns. Jeg har Smiley, forskjellige skrifttyper og en haug med annet, både i hurtigsvar og full editor. PM kan man sende ved å holde musen over et brukernavn. Da får du opp en liten meny med informasjon og muligheter for PM, sjekke brukers innlegg osvosv.  :geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil sende PM til noen kan du f.eks. Trykke på avataren til vedkommende, da får du opp profilen og en knapp som

Heter "send en melding".

Ellers kan du trykke på konvolutten oppe i høyre hjørne og velge "ny melding", dersom

Du ikke har brukerens avatar foran deg, men husker nicket!

Enig med "mine innlegg" på mobilversjon. Skulle også hatt knapper for å hoppe til første eller siste side i en tråd, i stedet for bare "neste" og "forrige". (mobilversjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig i at den hvite bakgrunnen på postene kan være litt "skarp". Kanskje prøve å finne et theme, eller gjøre en liten endring slik at den blir lys grå?

 

Ellers er jeg fornøyd til nå!

 

Vil tippe det dukker opp en del ønsker og forslag de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig i at den hvite bakgrunnen på postene kan være litt "skarp". Kanskje prøve å finne et theme, eller gjøre en liten endring slik at den blir lys grå?

 

Ellers er jeg fornøyd til nå!

 

Vil tippe det dukker opp en del ønsker og forslag de neste dagene.

 

Ser at det er flere som kommer med akkurat den tilbakemeldingen ang. bakgrunn ja. Er litt usikker på om det kan være fordi det er uvant eller fordi bredden på forumet er større(dermed mer whitespace). Vi lar akkurat dette være noen dager, før vi gjør evt. justeringer i alle fall.

 

Vi samler for øvrig alle nye ønsker og tilbakemeldingene som kommer, og prøver å se den store sammenhengen og prioritere rekkefølgen for fix, endringer og oppgraderinger. Men aller først må vi lade batteriene med noen timer søvn nå. De siste 24 timene+ har vært hektiske ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil sende PM til noen kan du f.eks. Trykke på avataren til vedkommende, da får du opp profilen og en knapp som

Heter "send en melding".

Ellers kan du trykke på konvolutten oppe i høyre hjørne og velge "ny melding", dersom

Du ikke har brukerens avatar foran deg, men husker nicket!

Enig med "mine innlegg" på mobilversjon. Skulle også hatt knapper for å hoppe til første eller siste side i en tråd, i stedet for bare "neste" og "forrige". (mobilversjon)

+1 på det med mobilversjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...