Jump to content

Alpejohn

Members
  • Content Count

    6192
  • Joined

  • Last visited

About Alpejohn

  • Rank
    My about me page
  • Birthday 05/24/1986

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Hareid M&R
  • Kjøretøy
    BMW 530d

Contact Methods

  • Skype
    ja

Recent Profile Visitors

4550 profile views
  1. Hadde jeg vært deg hadde jeg limt nedre del med tec7. Var plaget med dette på E39'en min for mange år siden, butta butyl, kjøpte nye fuktsperrer begge sider bak, med ny butyl, varte et års tid så var det lekkasje igjen. Limte med tec7 og det har nå holdt i snart 5 år.. har mista troen på butylgreiene.. 🙄
  2. Jeg skal ha instruksjoner på hvordan du lager dette selv, med alle dimensjoner osv. Vis jeg finner det igjen..
  3. Som nevnt kan det være LCM som kødder, men det kan også være ting på ibus som roter det til. Men tror jeg ville sjekka hvordan den ser ut, om det er synlig vannskade elns. Sitter ut i sida på ¨passaskjersiden forran, bak kickpanelet, som ikke er et panel men et teppe.. Vis det gir noe mening.
  4. Kommer vel kanskje an på om pumpa pumper veldig fort også, har prøvd meg på den beregnet for lastebil, og det gikk ikke så bra. Men syns å huske at de som fyller relativt fort oftere gir problemer også. Så du får bare gruble litt å se om du finner et mønster.
  5. Flott beskrivelse! Se om jeg ikke får linket til den i første post. Mulig 10k ohm resistor gjør at den leser kaldere da, sånn du får mer varme. Mener jeg leste at 10-12k ohm var passe.
  6. Jeg har ikke dette problemet lenger. Eneste jeg har gjort er å begynde å holde pistolen vinklet, med håndtaket vridd fremmover mot front av bilen. Ikke så mye, treffer vel frem i døra nesten. Jeg har ikke bytta noe deler heller.. Mulig jeg også drar den et par cm ut. Men lenge siden dette problemet plaget meg.
  7. Har ikke tid til sånt 😄 Kanskje jeg skal skrive en oppsummering til sommeren når det årlige store-vedlikeholdet er unnagjort😁
  8. Alpejohn

    Gm modul e39

    Bare hyggelig🤏
  9. Alpejohn

    Gm modul e39

    Sjekk delenummeret på din orginale på realoem feks, så ser du om den nye du har skal passe med delenummer. Muligens du må gå bakover på utgåtte nummer for å finne.
  10. Se her. Øverst står en liste med ting du må demontere først.
  11. Nei er vel Euro3 om jeg ikke husker feil.
  12. Har vært på EU mange ganger uten EGR og med feilkode på denne, uten noe problemer..
×
×
  • Create New...