Har tørket bort noe av det, men vil tro resten er inni kassa. Kommer til å fylle den helt opp med ny olje. Tappe det ut, fylle på ny olje igjen. Kjøre en tur også bytte olje en gang til. Håpe at det får ut det meste.
Har fått tak i et verktøy som lager tappeplugg i disse kassene så da blir det lettere å bytte olje.