Takker! Det er ganske artig å tenke på, kjekt å kunne være til inspirasjon! Er ikke til å stikke under en stol at @Saltkjelen sin F11 var til stor inspirasjon når jeg jakta på F11 også.
Det er alltid kjekt med noe nytt, men jeg klarer ikke å se hva som skal tilby så mye av alt (motor, komfort, gode kjøreegenskaper, plass, velvære, utstyr) uten å måtte bruke minst dobbelt så mye penger som disse bilene nå er verdt (selv om de har holdt verdien sin uforskammet bra) - og til og med da får en ikke en bil som er mer enn et par-tre år nyere.