Gå til innhold

Makky123

Medlem
  • Innholdsteller

    1018
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Makky123 vant dagen sist Juni 12 2019

Makky123 hadde mest likt innhold!

3 følgere

Om Makky123

  • Bursdag 06/21/1985

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Bosted:
    Fetsund
  • Kjøretøy
    F97 CP, E87 118D

Nylige profilbesøk

5738 profilvisninger
  1. Sjekk ut Fraktekrigen Norge e.l. grupper på Facebook, så finner du kanskje noen som kan hente og levere
  2. Er det "negativt" med importbil?
  3. Nei, for original må du nok til forhandler eller GS, Koed etc.
  4. Sjekk bimmerdeler.no og mlbildeler.no Med bmw CCN medlemskap får du noe rabatt også
  5. Da vil ikke motor og drivverk forsikring gjelde heller, siden det er mangelfull servicehistorikk. Synd for en eventuelt uvitende kunde som kjøper den
  6. Har du en sånn til ok pris? Hvor holder du til?
  7. Jeg brukte forhandleren i Udevalla. Prisene er de samme uavhengig av forhandler.
  8. Jeg fikk tilbud på serviceavtale på X3’en i Sverige i april, så det er fullt mulig
  9. Skiver og klosser ble skiftet i fjor, og det er ikke stor kant på skivene. Kjørt under 20k siden da.
  10. Jepp, lyden påvirkes ikke av denne 😕
  11. Den sitter ordentlig. Har også prøvd med ny. Tikke-lyden høres ut som den kommer fra baksiden.
  12. 520d F10. Noen som har vært borti lignende ulyd eller har tips til årsak? Kommer fra begge sider foran når man presser bremsepedalen helt i bånn. Etter 30 sek stopper det og starter igjen når man presser pedalen helt inn igjen. Skjer både ved kjøring og når man står stille, video er fra når bilen står stille. Bremsene er demontert og alt som kan er smurt opp flere ganger. Ny klave ble testet. Nye glidebolter. att.x2tUe9_pb9ci2x3iaDABfRRVwJeQMIj6QhP7m7HWAYc.mp4
  13. Greit å få med pris også
  14. Skjønner ikke hvorfor de skal begrense tilgangen på slike modeller til spesifikke regioner. Hadde da ikke kostet mange kroner å bare ha den tilgjengelig i ordreboka, så kan de som vil ha en slik bil bestille.
  15. Jepp, utrolig hvor firkanta noen huggere er Skulle tro de ville bli kvitt deler 😅 Har flere ganger vært borti hvor en av de skulle ha mer for en brukt del enn det koster å kjøpe ny 🤷‍♂️
×
×
  • Opprett ny...