Gå til innhold

Nye lykter til e36


Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk lokal bmw forhandler til å ringe dem idag.. Hella kom til å ta over det markedet for inpro. lyktene du pasta sa de var godt ut av produksjon..men kjøpte meg felger idag isteden til 25 000 kr...hehe..så var kanskje like så greit. takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, finnes ikke noe bilde av de alt-i-ett lyktene på bil?
Så egentlig ganske kul ut den lykta der, men hadde vært fint å se den på en bil også. Mistenker at den nesten er for moderne for karosseriet til E36...

Har dessverre bare dette ene bildet, og som det fremgår av teksten så hadde ikke REDLINEs utsendte klart å få tak i produsent/distributør av disse*.

Den kan være litt for moderne til E36, skal gjøre meg opp endelig mening når jeg får sett den på en bil. Siden jeg hverken har E36 eller vet hvor lykta kan skaffes så kan jeg heller ikke være "forsøksperson"! Men det er jo mulig å lage en kombilykt som ikke er like "speisa" innvendig som denne og da. Men dette er altså den eneste kombilykta jeg har funnet så langt til E36.

*Var det en fylletur til Tyskland tro? :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje dette er en lykt laget av JOM. Finner selvfølgelig ikke noen bilder, og lite info, selv på JOM sine egne sider. :?

PÅ esken under lykten tror jeg det står "JOMLOOK", som de pleier å bruke om produktene sine.

Link til Suspension Supplies som visstnok skal selge de. De kaller den for E39 look.

http://suspensionsupplies.us/cfb.asp?pg=products&specific=joemkphoincok&lg=de&vehg=2&veh=45&cso=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...