Gå til innhold

Need for Speed Underground 2!


 Share

Skal du kjøpe NFSU2?  

10 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe NFSU2?

    • Ja
      6
    • Nei
      2
    • Vet ikke
      0
    • Kjøpe? Jeg laster ned fra internett...
      2


Anbefalte innlegg

Oppfølgeren kommer til høsten! \:D/

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance.

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/news.jsp?skin=default&src=underground2release

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk. NFSU var ålreit det. Dessuten fikk jeg jo kjøre min egen bil der (hint: avataren min). 8)

Hva med Colin McRae Rally 4? Ser det ligger på nettet, men det er stort, fire CDer.

Og arhh.. jeg har vel ikke godt av flere ting som kan distrahere meg nå uansett... Sliter vel nok til eksamen om 1.5 uke som jeg gjør allerede. Begynte akkurat å lese sånn smått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Need for Speed: Underground imponerte kanskje ikke vår omtaler særlig mye, men de ulike versjonene av spillet har totalt solgt over fem millioner eksemplarer, så en oppfølger har nok lenge ligget i kortene. Som ventet kommer Need for Speed: Underground 2 til alle de store plattformene; det vil si, PC, PS2, GameCube, Xbox og Game Boy Advance. Spillet er ventet i salg til høsten.

Need for Speed: Underground 2 vil komme med en stor by delt opp i fem ulike nabolag, og du står fritt til å kjøre dit du vil. På din ferd gjennom byens gater vil du møte på andre fartsgale folk som vil utfordre deg, tipse deg om hvor det foregår gateløp eller vise deg steder hvor du kan kjøpe spesielle oppgraderinger til bilen din.

Spillet vil inneholde nye spilltyper, en rekke nye muligheter for å skreddersy bilen din til dine behov, mer enn 30 lisensierte biler og over dobbelt så mange muligheter i forhold til å forandre på bilens utseende. Totalt vil Need for Speed: Underground 2 inneholde 70 milliarder mulige kombinasjoner av maling, klistremerker og liknende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte jaa må jo prøve den.

men du glemte "vet ikke" i pollen.

Tenkte rett og slett ikke på Vet ikke-muligheten. Går vel ikke an å endre den pollen i ettertid? GR, dersom det går, så må du gjerne legge til det alternativet... :roll:

Blir det noen BMW denne gangen?

Vet ikke. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt vil Need for Speed: Underground 2 inneholde 70 milliarder mulige kombinasjoner av maling, klistremerker og liknende

LESTE JEG RIKTIG..

Det gjorde du sikkert. Jeg har ikke regnet på hvor mange kombinasjoner som var mulig på 1eren, men med alle de fargene man etterhvert fikk, og mulighet for å lakkere kun deler av bilen (karosseri, spoiler, motor, felger, bremser, eksos) og 4 lag med vinyl (et utall antall varianter), alle "sponsor"-merkene som kunne plasseres rundt omkring på bilen, og alle neonlysene under bilen så blir det et TEMMELIG høyt tall det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte jaa må jo prøve den.

men du glemte "vet ikke" i pollen.

Tenkte rett og slett ikke på Vet ikke-muligheten. Går vel ikke an å endre den pollen i ettertid? GR, dersom det går, så må du gjerne legge til det alternativet... :roll:

La til et par alternativer til. ;)

Du kan gjøre det selv også, det er bare å trykke 'endre' på det øverste innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La til et par alternativer til. ;)

Du kan gjøre det selv også, det er bare å trykke 'endre' på det øverste innlegget.

Jeg så det kom ennå et alternativ der ja... :bom Jeg gidder ikke å spille på PC med 17" når jeg kan spille på en 32" widescreen, så for mitt vedkommende er det PS2 som gjelder. Det er selvsagt mulig å laste ned PS2-spill også - har ikke satt meg inn i det, men jeg må jo ha en DVD-brenner for å få det til. Dessuten spiller jeg ikke mer enn at jeg kjøper de få spillene jeg bryr meg om. Den gang jeg spilte på PCen så jeg nok mer i den retningen! :-"

Jeg prøvde dette før jeg skrev innlegget - og da fikk jeg kun mulighet til å endre teksten - den delen med polling og alternativer var ikke der i det hele tatt.

PS! Siteringa di ble noe "ugrei".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La til et par alternativer til. ;)

Du kan gjøre det selv også, det er bare å trykke 'endre' på det øverste innlegget.

Jeg så det kom ennå et alternativ der ja... :bom Jeg gidder ikke å spille på PC med 17" når jeg kan spille på en 32" widescreen, så for mitt vedkommende er det PS2 som gjelder. Det er selvsagt mulig å laste ned PS2-spill også - har ikke satt meg inn i det, men jeg må jo ha en DVD-brenner for å få det til. Dessuten spiller jeg ikke mer enn at jeg kjøper de få spillene jeg bryr meg om. Den gang jeg spilte på PCen så jeg nok mer i den retningen! :-"

Er bare en del av PS2-spillene på nettet som er til DVD. Er hauger på CD. Trenger bare chippa PS2 og CD-brenner tror jeg.

Jeg prøvde dette før jeg skrev innlegget - og da fikk jeg kun mulighet til å endre teksten - den delen med polling og alternativer var ikke der i det hele tatt.

Mulig det bare er noe admin-stæsj da gitt.

PS! Siteringa di ble noe "ugrei".

Fiksa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en del av PS2-spillene på nettet som er til DVD. Er hauger på CD. Trenger bare chippa PS2 og CD-brenner tror jeg.

Mulig det holder med CD på en del av de - har som sagt ikke satt meg inn i dette noe særlig. Men man må modde konsollen, og det koster fort 1000 - 1500, og for at det skal lønne seg må man skaffe en haug med piratspill. Jeg spiller så lite, og har så få spill at det lønner seg ikke med det første. Dessuten er det greit å ha manualen til spillene også, en del spill er det nesten en forutsetning at man har den.

Vurderer sterkt GT4 prolouge fra Asia nå som det ryktes at fullversjonen ikke kommer før neste år! Men også med importspill må man enten modde konsollen eller skaffe seg Slidecard. Dette er billigere enn modchip, men det er visstnok ikke like sikkert at "backup"spill virker. Mailet litt både med firmaet jeg linker til og et annet firma før jul ang. dette.

Mulig det bare er noe admin-stæsj da gitt.

Ser slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...