Gå til innhold

Jobb


serox
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Vel, la oss si en ny 520i,tenkte på hvis dere har hus og slikt ved siden av, vil egentlig bare se hva dere jobber med siden dette gir meg noen ideer om hva jeg kunne bli,ikke pga at dere kan kjøpe fine biler men fordi det gir meg noen hint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kjøpte min første BMW når jeg var 15, 1984 BMW 518i. Den kjøpte jeg av et forsikringsselskap for 6000 (den var ikke i bra stand. hadde vært brukt i et ran av en butikk elns). Fiksa den opp for 9000. Og solgte den igjen for 25000.

Neste blei en vraka 325i cab us versjon, som jeg kjøpte for 15000. Fiksa opp og solgte igjen. Tjente vel en 25000 på den elns. Da var jeg 17.

Når jeg fyllte 18 så kjøpte jeg meg en 91 318i fra morris. Den fikk jeg for 100k (samma som de hadde gitt for den i innbytte :) ). Solgte den igjen når jeg skulle studere (etter ca 1år) for 125k :twisted:

Blei ferdig med studiene mine i vår, så da kjøpte jeg meg min 97 520i for 100k. I sommer har jeg hatt ferie. Har akkurat fått meg jobb som jeg skal begynne i på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei mangler noen eksamener som jeg skal ta mens jeg jobber (matte seff SUCKS :( ), men det har jo med data å gjøre da. :)

Hadde sikkert fått meg jobb nå også, men jeg gidder ikke flytte så veldig på meg før jeg er vet at det er en noe bra. Og da lønner det seg å være ferdig 100% først.

Jeg vet at jeg hvertfall ikke skal gå noe videre. Og spess ikke i Grimstad :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei mangler noen eksamener som jeg skal ta mens jeg jobber (matte seff SUCKS :( ), men det har jo med data å gjøre da. :)

Hehe. Huff. Har inntrykk av at det er mange som har matte hengende igjen etter ingeniørutdanninger. Lover godt for meg som skal begynne på ingeniør på mandag...

Hadde sikkert fått meg jobb nå også, men jeg gidder ikke flytte så veldig på meg før jeg er vet at det er en noe bra. Og da lønner det seg å være ferdig 100% først.

Du holder til i Tønsbergsområdet?

Jeg vet at jeg hvertfall ikke skal gå noe videre. Og spess ikke i Grimstad :evil:

Var Grimstad/HiA dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...