Gå til innhold

Jobb


serox
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er noe som jeg ikke har noe med,men her kommer det.

Hva jobber dere med?dette er til alle dere som kjører feite BMW'er,har lurt litt på dette siden disse bilene er så dyre?

Må få meg en slik jobb som dere har.hehehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en helt ordinær jobb, som langt ifra er spesielt godt betalt. Imidlertid bor jeg i distrikts-Noreg, hvor boutgiftene er vesentlig lavere enn i storbyer*. Videre er det et spørsmål om prioriteringer, dersom man dropper sydentur, surround/hi-fianlegg, ut på byen hver helg o.l. så blir det mer penger igjen til andre ting, f.eks. bil. Nå er heller ikke bilen min SÅ dyr da, betalte 220 000,- for den for vel et år siden, da var den ca 5 år gammel. Det er den nyeste og dyreste bilen jeg noen gang har hatt.

*Alt er relativt, sett i global sammenheng så fremstår selv Oslo med omegn som en liten forstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at alle BMW'ene er dyre så tror jeg du må få opp øya gutt!

hehe...for det første kan jeg jo gi deg ett prisex:

Bmw318is -92modell E36, gått 160.000km Pris: 70-80k

Bmw325 -93modell E36(noe styla og effekpotte),gått 178.000km Pris: 89k

Som du ser så trenger ikke bmw være så dyrt da.

Selv kjører jeg rundt i en 318ti cpt. Den ligger vel på rundt 80-90k i pris.

Da er den ikke mye fin da men. Så jeg har kosta på nye felger og full styling pakke +++ og da begynner den å ligne på noe..hehe

marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant som marjusen sier, Bmw trenger ikke å være så dyr...

Men deler og forsikring koster vel litt mer en vanlige biler!?! (ikke sportsbiler)

Kjøpte min 318i 91mod for 2år siden nu, vakke så dyr, betalte godt under hundretusen for den, men nå er den nokså styla opp, har planer om å hente 320i nyere model 97-98, snakk om e36 her :D

Spørs med forsikring på en 320 da!

Men som sagt, har helt ordinær jobb som d flæste, overlever jo, men kan bli stressende av og til!

Men denne tråden var vel ment til gutta med m3??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant som marjusen sier, Bmw trenger ikke å være så dyr...

Men deler og forsikring koster vel litt mer en vanlige biler!?! (ikke sportsbiler)

Kjøpte min 318i 91mod for 2år siden nu, vakke så dyr, betalte godt under hundretusen for den, men nå er den nokså styla opp, har planer om å hente 320i nyere model 97-98, snakk om e36 her :D

Forsikringen på 318i er ganske ordinær.

Spørs med forsikring på en 320 da!

Stemmer. Der får du nok et godt hopp. :?

Men denne tråden var vel ment til gutta med m3??

Sannsynligvis til CSL-gutta, ja. ;)

Men de er uansett ikke så interesserte i å svare på slikt tror jeg. De har greie jobber, og nøyaktig hva slags jobber det er snakk om er egentlig ikke av betydning. Det finnes godt betalte jobber innen de fleste yrker (som oftest lederjobber), så sats på noe du liker, og kos deg med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Forbereder meg mentalt til tre år med matte, fysikk og kjemi, fra 21. juni... :?

Jeg beundrer folks som begynner på slike studier, jeg hadde ikke klart det ( alt for lenge siden jeg satt på skolebenken og når jeg satt der var det rimelig enkle saker vi lærte).

På jobb er det noen kollegaer som tar teknisk fagskole som kveldsundervisning, 2 kvelder i uken i 5 år, stakkars folk. Fatter ikke at de gidder å bruke så lang tid på noe slikt og hva skal de med teknisk fagskole?? Blir nok gående i de samme jobbene etter de 5 årene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Forbereder meg mentalt til tre år med matte, fysikk og kjemi, fra 21. juni... :?

Jeg beundrer folks som begynner på slike studier, jeg hadde ikke klart det ( alt for lenge siden jeg satt på skolebenken og når jeg satt der var det rimelig enkle saker vi lærte).

Alle kan begynne, ikke alle kan fullføre. Skal ikke påstå at jeg ikke er skeptisk til om det går, men vi får se. Skal begynne å jobbe en del med matte nå snart for å få litt grunnlag til å begynne. Får håpe det ordner seg.

På jobb er det noen kollegaer som tar teknisk fagskole som kveldsundervisning, 2 kvelder i uken i 5 år, stakkars folk. Fatter ikke at de gidder å bruke så lang tid på noe slikt og hva skal de med teknisk fagskole?? Blir nok gående i de samme jobbene etter de 5 årene også..

Det er nok litt meningsløst mtp alternative jobber ja, men man får vel gjerne mer lønn, bedre sjanser for å beholde jobben i dårlige tider, samt at man kanskje føler man har lært noe. Det er verdt noe det også, men 5 år er mye. Da har jeg nok mer tro på å gå tilbake på skolebenken på fulltid. Kveldsstudier teller ikke mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber nå som montør hos Bilradiospesialisten Sandnes AS.

Jeg kjøpte min '98 modell 318i E46 sommeren 2001. Jobbet da på internettsupport hos Telenor.

Ga 240' for den sommeren 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mange som er intres i biler er det jo drømme jobben

å jobbe på mekeverksted eller Som Mr stream på Bilradiospes, men best å finne det yrket du sjøl syns du passer best til og trives med, vurdere sterkt på selvstendig næringsdrivende!

akk nu jobbe jeg på kundeservice...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...