Gå til innhold

Rudskogen Juli 2004


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rakkestad ligger ikke så langt fra Sarpsborg og da Rudskogen midt imellom.

Jeg skal da ditt iallefall!

Bor jo i Fr.stad så det er ikke mer enn en halv times kjøring.

Ellers er jeg klanskje klar med den nye bilen min da....

Sviker bmw denne gangen gett...

:oops::oops::oops::oops:

Men har jo en Bmw igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo ganske langt for dagstur hvis jeg må innom Oslo også.

Det er klart lengre Horten - Oslo - Rudskogen enn Horten - Moss - Rudskogen, men SÅ langt er det ikke. Første gang jeg var på Rudskogen kjørte jeg en kamerat som satt på Rudskogen - Oslo (litt utenfor Sentrum retning Drammen), og returnerte til en camping på Rakkestad. Det var etter å ha kjørt Trøndelag - Rudskogen på natta, og vært på BMW CCN-treff hele dagen.

Det er forøvrig nå bestemt at jeg og samboeren holder oss hjemme den helga, i likhet med noen kamerater vi planla å dra sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo ganske langt for dagstur hvis jeg må innom Oslo også.

Det er klart lengre Horten - Oslo - Rudskogen enn Horten - Moss - Rudskogen, men SÅ langt er det ikke. Første gang jeg var på Rudskogen kjørte jeg en kamerat som satt på Rudskogen - Oslo (litt utenfor Sentrum retning Drammen), og returnerte til en camping på Rakkestad. Det var etter å ha kjørt Trøndelag - Rudskogen på natta, og vært på BMW CCN-treff hele dagen.

Det er forøvrig nå bestemt at jeg og samboeren holder oss hjemme den helga, i likhet med noen kamerater vi planla å dra sammen med.

Det er vel noen "meddalinger" som skal nedover tenker jeg. Mailet litt med Sivert Rolf her for noen dager siden. Han driver jo å bygger en ny "pokaljeger" ettersom jeg forstod. Vet du hva slags prosjekt/bil dette er Einum?? Han håpet å være ferdig til Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er det nok helt sikkert. De jeg er mest sammen med på fritiden droppet Gatebil i år, bl.a. fordi ingen har "fått ut fingeren" og ordnet overnatting ennå, men også fordi det var kaos der i fjor, med alt for mange folk. I år er det ventet ca 20.000!!!

Jeg vet ikke hva han planlegger nå, og på www.automote.no står det heller ikke særlig mye. Han fikk jo 2. premie for den rød/rosa/sølv-fargede E36en på Gatebil Våler i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ferja er ganske dyr gr...

96,- for bil under 6 meter med fører, og overfarten tar ca. 30 minutter. Og den ferja går bare et par minutter herfra...

Det er klart lengre Horten - Oslo - Rudskogen enn Horten - Moss - Rudskogen, men SÅ langt er det ikke. Første gang jeg var på Rudskogen kjørte jeg en kamerat som satt på Rudskogen - Oslo (litt utenfor Sentrum retning Drammen), og returnerte til en camping på Rakkestad. Det var etter å ha kjørt Trøndelag - Rudskogen på natta, og vært på BMW CCN-treff hele dagen.

Horten - Oslo en god del lenger enn Rakkestad - Oslo, så det blir et stykke. Er ca. 10 mil herfra til Oslo. Så det blir 20 mil ekstra. Altså kanskje 3 timer ekstra kjøring. Inkludert ferje blir det 2 timer lenger om Oslo. Vil påstå at det er en del jeg. Ihvertfall når man ikke har noen spesiell grunn for å kjøre om Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er det nok helt sikkert. De jeg er mest sammen med på fritiden droppet Gatebil i år, bl.a. fordi ingen har "fått ut fingeren" og ordnet overnatting ennå, men også fordi det var kaos der i fjor, med alt for mange folk. I år er det ventet ca 20.000!!!

Jeg vet ikke hva han planlegger nå, og på www.automote.no står det heller ikke særlig mye. Han fikk jo 2. premie for den rød/rosa/sølv-fargede E36en på Gatebil Våler i mai.

Var vist håpøst med kaos der i fjor ja.... og det blir sikkert ikke noe bedre i år :? Den rød/rosa/sølv E36'n er vist solgt tror jeg. Var i hvertfall en kar fra Orkdal som ville kjøpe den...

Tror han holder på med ett E36 Cab prosjekt men det er bare via rykter jeg har fått høre dette..... Så det er ikke sikkert.

Er bestandig morsomt å se prosjektene til denne karen i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horten - Oslo en god del lenger enn Rakkestad - Oslo, så det blir et stykke. Er ca. 10 mil herfra til Oslo. Så det blir 20 mil ekstra. Altså kanskje 3 timer ekstra kjøring. Inkludert ferje blir det 2 timer lenger om Oslo. Vil påstå at det er en del jeg. Ihvertfall når man ikke har noen spesiell grunn for å kjøre om Oslo...

Det er jo lengre, og tar derfor lengre tid selvsagt. Men du skrev "Blir jo ganske langt for dagstur hvis jeg må innom Oslo også." - noe jeg syntes kanskje var litt overdrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vist håpøst med kaos der i fjor ja.... og det blir sikkert ikke noe bedre i år :?

En av grunnen til at vi ikke drar!

Den rød/rosa/sølv E36'n er vist solgt tror jeg. Var i hvertfall en kar fra Orkdal som ville kjøpe den...

Vet ikke om den er solgt, det står ingenting om det på hjemmesida.

Tror han holder på med ett E36 Cab prosjekt men det er bare via rykter jeg har fått høre dette..... Så det er ikke sikkert.

På hjemmesida er det bilde av en sedan som den nye prosjektbilen.

Har ikke så mye kontakt med Sivert som jeg hadde på midten av 90-tallet, så jeg vet ikke konkret hva han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tur til Gatebil på meg også, jeg må reise mye lengere 12 mil til Oslo fra der jeg bor nå så er sikkert et stykke fra Rudskogen-Oslo.

Men skal dra oppover på torsdag å være der til søndag uansett vær ;) Tror jeg skal ta bimmern opp hvis jeg ikke kjører med noen andre som skal oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...