Gå til innhold

Rudskogen Juli 2004


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen.

Kommer an på om man kjører E6 eller E18. Det er 7-8 mil fra Oslo til Sarpsborg.

Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte.

But of course! Jeg kjører nesten aldri Gudbrandsdalen jeg heller til/fra Østlandet. Det er lengre, og tar vesentlig lenge tid. Blir kjørt der kanskje én gang hvert femte år, for avvekslingen sin del, utover det så er Østerdalen førstevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen.

Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte.

Ja sånn går det når du ikke kjører BMW :) Jeg velger nesten alltid lengste vei :arrow::arrow::arrow: oh lykke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er rundt 6 mil fra Oslo til Rudskogen.

Og neida, er ikke SÅ langt med 16 mil hver vei, men når man har valget mellom 16 og 7 mil + båt, så fortrekker jeg sistnevnte.

Ja sånn går det når du ikke kjører BMW :) Jeg velger nesten alltid lengste vei :arrow::arrow::arrow: oh lykke :lol:

Pfft!

Kjører fra deg hvor som helst, når som helst. 8)

(Muuuligens med unntak av isbaneracing, og så har jeg litt problemer på våt vei for tiden, det bare spinner. ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft!

Kjører fra deg hvor som helst, når som helst. 8)

(Muuuligens med unntak av isbaneracing, og så har jeg litt problemer på våt vei for tiden, det bare spinner. ;)).

Hå hå, du er ikke klar over hvilke krefter det er snakk om her, jeg har K & N filter, HALO plugger, fjernet kat og kjører på VERDENS BESTE motor olje OIL EXTREME og hvis disse tingene holder det de lover så har jeg, skal vi se............. ja 115 + :-k#-o ja ja, myyye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en ting!

Kliss original på alle felt. Originalt luftfilter, originalt eksosanlegg og olje til 98,-/5 liter (for øyeblikket ihvertfall, kjører vanligvis på Castrol RS).

Men... en 318i er ikke noen stor motstander, spesielt ikke med automatgir. ;) Går vel 0-100 på 12-13 sekunder eller noe. Min går på 8-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...