Gå til innhold

Problemer med ting på sidene her...(?)


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn på galleriet og får heller ikke sendt PM... Er det bare PC'n jeg bruker som er skyld i dette, eller det noe med forumet?... Når jeg prøver å gå inn på galleriet står dette:

Warning: main(./modules//.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bmwguiden/www/modules.php on line 55

Warning: main(): Failed opening './modules//.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/bmwguiden/www/modules.php on line 55

Dersom jeg prøver å sende PM står dette:

Parse error: parse error, unexpected '=' in /home/bmwguiden/www/privmsg.php on line 507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppgraderte nettopp forumet, så hvis du var inne mens jeg holdt på er det nok derfor. Eller har du hatt problemer med det lenge?

Prøv å logg ut og logg inn på ny igjen og se om det hjelper. Er ferdig med oppdateringene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, oppgraderingene var kun av sikkerhetsmessige årsaker, så endringene er ikke så store. Forumet er akkurat som før rent funksjons- og utseendemessig, men galleriet har nok noen synlige endringer. Store greiene er det uansett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, oppgraderingene var kun av sikkerhetsmessige årsaker, så endringene er ikke så store. Forumet er akkurat som før rent funksjons- og utseendemessig, men galleriet har nok noen synlige endringer. Store greiene er det uansett ikke.

Vil det si at med disse endringene så vil jeg som moderator også ha rettigheter til å legge til nye brukere i galleriet?

EDIT: Så ikke slik ut nei! [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...