cmn Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Jeg kommer ikke inn på galleriet og får heller ikke sendt PM... Er det bare PC'n jeg bruker som er skyld i dette, eller det noe med forumet?... Når jeg prøver å gå inn på galleriet står dette: Warning: main(./modules//.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bmwguiden/www/modules.php on line 55 Warning: main(): Failed opening './modules//.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/bmwguiden/www/modules.php on line 55 Dersom jeg prøver å sende PM står dette: Parse error: parse error, unexpected '=' in /home/bmwguiden/www/privmsg.php on line 507 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Jeg oppgraderte nettopp forumet, så hvis du var inne mens jeg holdt på er det nok derfor. Eller har du hatt problemer med det lenge? Prøv å logg ut og logg inn på ny igjen og se om det hjelper. Er ferdig med oppdateringene nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Øh, glem det. Det funker ikke her heller. Faen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Nå er PMen oppe igjen (manglet en $ et sted), men galleriet ser det litt verre ut med. Er noe nye sikkerhetsgreier i den nye versjonen av forumet som fucker opp med galleriet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Nå er galleriet også oppe igjen - også det i ny versjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted August 28, 2004 Author Share Posted August 28, 2004 Bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted August 28, 2004 Author Share Posted August 28, 2004 Hva er forresten endret?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 Vel, oppgraderingene var kun av sikkerhetsmessige årsaker, så endringene er ikke så store. Forumet er akkurat som før rent funksjons- og utseendemessig, men galleriet har nok noen synlige endringer. Store greiene er det uansett ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik E30 Einum Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 Vel, oppgraderingene var kun av sikkerhetsmessige årsaker, så endringene er ikke så store. Forumet er akkurat som før rent funksjons- og utseendemessig, men galleriet har nok noen synlige endringer. Store greiene er det uansett ikke. Vil det si at med disse endringene så vil jeg som moderator også ha rettigheter til å legge til nye brukere i galleriet? EDIT: Så ikke slik ut nei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts