Gå til innhold

Litt nytt på forumet


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Har gjort noen mindre endringer på forumet. De to synlige er:

1. Videresending etter nytt innlegg - Etter at man har lagt inn et nytt innlegg blir man nå automatisk videresendt til tråden man skrev innlegg i etter 3 sekunder (istedenfor å bare stoppe opp på den der "du har lagt inn et innlegg"-siden). Det er slik det egentlig skal være på dette forumet, men det har ikke fungert som det skulle.

2. Quick reply - En liten tekstboks nederst i trådene. Den kan brukes til å skrive nytt innlegg i. Da slipper man å trykke seg inn på "Skriv svar" først for noen korte enkle svar. Skal man derimot bruke diverse funksjoner som IMG og lignende må man inn på "Skriv svar" som før.

Så ja, nå slipper man unna med enda mindre klikking enn før. Fint for folk med senebetennelse/musesyke... som meg... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo brukte Quick Reply boksen nå. Dette var jo bare dritkjekt ;)

PS. eneste som var litt kjedelig, er at det ikke funker å bruke ALT+S når du er ferdig. Det gjør det på skrivsvar tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok. Er bare vant til å bruke Alt+S på jobben. Så her en dag så helt uten videre så trykka jeg alt+s når jeg var ferdig å skrive innlegget (uten å vite at dette hadde noen virkning). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med nye små funksjoner som forenkler hverdagen! Har sett videresendingen på andre phpBB-forum, og har lagt merke til at det ikke var her.

Tester QuickReply jeg også da... :)

Alt+S var kjekk å vite selv om jeg er vant til å bruke Tab+Enter (Forhåndsvisning) / Tab+Tab+Enter (OK) fra før, og det er akkurat likt i QuickReply så fortsetter jeg sannsynligvis å bruke den varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...