Gå til innhold

Høstbilder


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Gunnar.

Jepp, var innom på Sola idag og tok dette bildet. Måtte lirke den forsiktig ut på "podiet" pga asfaltkanten som du nevnte men det gikk bra til tross for M-tech senkning.

Hentet bilen på lørdag i Sandefjord, forøvrig min første BMW.

Ang. styling, less is more ;) Denne er akkurat passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hentet bilen på lørdag i Sandefjord, forøvrig min første BMW.

Ah. Rett nedi her jo.. ;-) Grattis!

Ang. styling, less is more ;) Denne er akkurat passe...

Ja, M-stylingen er veldig pen på E36. Er liksom ofte bare det og noen fine felger som skal til. En liten ting som funker bra på tross av "less is more" er den lille M3-leppa. Her kan du se hagenisse sin bil med den påmontert:

pict0016.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for godordene :)

Begynte nå i oktober å lete etter en 3-serie og helst 320 for 6'ern sin skyld. Fant en i Oslo som jeg gjorde en avtale om men selgerens søster bulka den rett før overtakelse så det gikk i dass (helt normal M36 320i Touring) Så var det ut å kikke igjen da men ingen aktuelle 320'er å finne og jeg begynte å vurdere 318 Touring (.....) men så dukka denne opp da. Etter litt pruting så gjorde vi en avtale og resten er historie. Så jeg var heldig å finne en som passet stylingnivået mitt perfekt :)

Mange andre fine BMW'er her i forumet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange andre fine BMW'er her i forumet forresten!

Ja, du har vel fått tatt en titt i brukergalleriene? Mye bilder å pløye gjennom der. :)

prøvde å ta noen bilder i dag.. ble gjort i en fei... Skal få tatt noen skikkelige bilder senere til uken viss det blir fint vær... Dårlige bilder dette her

Http://www.home.no/silence/bilen

Så bra ut det, men du mangler bensinlokk og har masse teip på hanskerommet. ;)

Fine seter! Jeg vil også ha skinn... eller i det minste nytt førersete. Det er stygt helt nederst i ryggen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3`en din er rå den ja Kjell Rune. Korleis gjekk det med felgen??

joa forsikringen til den dritt kjerringa som var så kranglete ser ut til og dekke d. repp for 14000 pga den jekla treklossn. :)

Det var godt det ordna seg da. Gler meg til å studere "kjerra" di nermare til neste år. På treffa also. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3`en din er rå den ja Kjell Rune. Korleis gjekk det med felgen??

joa forsikringen til den dritt kjerringa som var så kranglete ser ut til og dekke d. repp for 14000 pga den jekla treklossn. :)

Det var godt det ordna seg da. Gler meg til å studere "kjerra" di nermare til neste år. På treffa also. :wink:

den blir vel og se rundt om kring på treffene ja. he he. har fått stilt til så jeg kjører på 1 bar i trykk nå. skulle teste d i går. på våt asfalt!!! hjelp. låg på fint turtall og gidde gass i 4 giret. spant ja for pokker. KJEDELIG. men i mårgen er d meldt fint vær. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...