Gå til innhold

hmmmmm m3 henger vel i enn tynn tråd


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heheh, joda..stiller opp jeg vettu :P

Bryne jente ja...er nok d :P typen bor på Forus, jobben er her ute osv så d blir 50/50 Bryne - Forus liksom

Okay. :)

Er fra Bryne jeg og. :o

Du har ikke jobba på Kongo vel? Eller hmm.. er kanskje litt for lenge siden jeg har vært der til at det kan stemme...

har en m3 som skal til salgs og ser d ut til he he.

Er hun hissig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt rykter om at strømmen ble oppfunnet på bryne for 2 år siden, internett kom i 2003 og det er bare grusveier ut dertil? :P

BRØYNE! ÆG? JAU? NAAI! :lol:

HAHAHHAHAHHA.....hysterisk morsomt azz ;)

Hva er det med folk som tror bryne er et øde bondeland...er jo ikke det da...seriøst!Fortell dem du Gunnar...få skikk på dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fra Bryne?? Sga sey :D Sjeldent å treffe på sånne folk på nettet asså :)

Naj, har ikke jobba der desverre :P

Hvor på Bryne bor du eller har du bodd? Rosseland på meg..

Hehe. Bodde på Bryne (Reeveien) til jeg var 3-4 år, da flytta vi til Lye. Men gikk på Bryne VGS. Så har jeg bodd i Oslo, Stavanger og nå litt utenfor Tønsberg siden da. Men skal jo hjem til Lye på juleferie om et par uker. ;)

vel...det tar sånn en time å kjøre ut dertil, er masse med harry rånere på bensinstasjonen, en haug med traktorer, og så skal jeg ikke begynne å kommentere dialekt :P

raue saue me...what ever :P

Hehe. De verste rånerne på Bryne er Hå-buer. Det er det som er problemet. Samme med utelivet, masse Hå-buer som reiser til "byen" og lager bråk. Tror heller ikke det er mange under pensjonistalder som sier 'raue', ihvertfall ikke i Bryne/Time. Det hette røe saue. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...