Gå til innhold

Microsoft Xbox Live...


///M
 Share

Anbefalte innlegg

hehe..eller du er litt smart.. 8)

Ta å få Xboxen modifisert med chip, sett i en større hardisk og hiv innpå avalunch. Alt dette koster drøye 1000 kroner og gjør xboxen veldig mye mer allsidig. Det blir en liten PC. Min xbox har jeg 120 gb hardisk og avalunch. Innpå xboxen er det 28 xbox spill, 2000 snes, nes og andre emulator spill, 30 filmer og en hel masse musikk. Jeg kan surfe på internett, chatte på irc og spille live via servere som ikke er direkte tilknuttet microsoft som ikke koster noen ting.

Du får også tastatur og mus til xbox.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..eller du er litt smart.. 8)

Ta å få Xboxen modifisert med chip, sett i en større hardisk og hiv innpå avalunch. Alt dette koster drøye 1000 kroner og gjør xboxen veldig mye mer allsidig. Det blir en liten PC. Min xbox har jeg 120 gb hardisk og avalunch. Innpå xboxen er det 28 xbox spill, 2000 snes, nes og andre emulator spill, 30 filmer og en hel masse musikk. Jeg kan surfe på internett, chatte på irc og spille live via servere som ikke er direkte tilknuttet microsoft som ikke koster noen ting.

Du får også tastatur og mus til xbox.. :wink:

oioi

deg skal jeg snart sende pm når jeg har bra med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en pc kan du ikke spille xbox spill på...og xboxen spiller av filmene direkte på tven, slik at du får optimal kvalitet og forvridning. Xbox kan aldri måle seg med pc når det gjelder hardware, men så er ikke en xbox en pc heller, den kan bare ha noen av de samme funksjonene til en liten del av det det koster med en pc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..eller du er litt smart.. 8)

Ta å få Xboxen modifisert med chip, sett i en større hardisk og hiv innpå avalunch. Alt dette koster drøye 1000 kroner og gjør xboxen veldig mye mer allsidig. Det blir en liten PC. Min xbox har jeg 120 gb hardisk og avalunch. Innpå xboxen er det 28 xbox spill, 2000 snes, nes og andre emulator spill, 30 filmer og en hel masse musikk. Jeg kan surfe på internett, chatte på irc og spille live via servere som ikke er direkte tilknuttet microsoft som ikke koster noen ting.

Du får også tastatur og mus til xbox.. :wink:

Har du noen oppskrift på hva jeg må gjøre for å få til det?

PS den er chippa, har satt inn større harddisk og har avalaunch, men har ikke fått fiksa det xbox-live greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Surroundanlegg til pc hjemme, 5,1 surroundanlegg koblet til pcen, er det mulig å koble den til xboxen, hva må jeg kjøpe for å få det til.

Så på et nytt anlegg til xbox for 3499kr 6,1 med forsterker,kontroll, digitale greier og masse rart, 1500watt totalt 1000watt rms i bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 1

Du spiller ikke direkte på xbox live, men på andre online servere som ikke tilhører microsoft. Slike servere som f.eks du finner til cs og unreal. En kamerat fikk til å spille online ved hjelp av et program han fant på internett, han heiv det over på xboxen og du kunne da finne servere og spille. Dette funka veldig bra. Skal se om jeg ikke får tak i navnet på programmet.

nr. 2

Bra spill til xbox? Halo 1 og 2? Half-life 2? Splinter cell 1 og 2? prince of percia 1 og 2? uansett, det er utallig mange bra spill til xbox som du ikke får til pc, og så er det jo noe helt annet å spille på konsoll i forhold til pc.

nr. 3

Du får eget xbox surround sett til xbox, men dette skal vist være et vanlig creative 5.1 høytalersett som passer til pc, og dermed bør det funke andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes half-life2 til xbox nå? Det var forresten litt skuffende :/ Splinter cell derimot, spesielt nr. 1 er kongebra. IMO så fungerer konsollene best til bilspill (med ratt selvfølgelig) og diverse sportspill (fotball etc).

Prøvde forresten demoen av forza her om dagen, kan nok bli bra det, men imponerte ikke så veldig foreløpig.

Halo er en vits :P Oppskrytt så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr. 3

Du får eget xbox surround sett til xbox, men dette skal vist være et vanlig creative 5.1 høytalersett som passer til pc, og dermed bør det funke andre veien.

Men jeg må jo ha en eller annen greie for å få d til, har prøvd men kan ikke se hvor ledningene skal inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo er et av de beste spillene jeg har vært borti. Sette du deg inn i spillet og følger med i historien så tror jeg du hadde blitt overbevist. En grunn til at det er blitt kåret til årets spill hvert år det har kommet ut...terningkast 6 i så å si alle anmeldelser osv.

Å hvis du prøver halo online eller på lan vil du fatte hvilket potensial de spillene har.

Et tips til ///M, ikke kjøp to spill på en gang. Begge de spillene er store og krever at du skal spille en del for at det skal bli kult. Spesielt underground tar litt tid før det skiller seg ut fra 1en.

Dette er det negative med hardisk på xboxen, jeg har masse nye spill inne, åså må jeg jo prøve alle, så jeg blir aldri ferdig med noen av dem.

Tok litt feil ved det med surround anlegg. Du trenger et par tv-kabler som jeg ikke aner navnet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...