Gå til innhold

Microsoft Xbox Live...


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Man kan ikke ha fulgt særlig med på hva som har skjedd i fps-verden på pc hvis man finner Halo spesielt bra.

Det er et ganske så standard og repetivt fps-spill. Tilfører genren absolutt ingenting nytt. Flere av brettene i 1-eren ser jo også ut som de er kokt sammen på 5 minutter, samme gangene om og om igjen. 2-eren er noe bedre her, men slutten skuffet jo totalt.. "i'm finishing the fight" og så er det over? Snakker om antiklimaks :P

Hva er så spesielt med online-mulighetene? Sett i forhold til det som finnes på pc. Det har tross alt ikke noe særlig mer spennende muligheter enn quake, som nå er 10 år gammelt.. Oppskrytt imo.

Sorry, ikke imponert ;) Half-life 2 skuffet også litt egentlig, men fortsatt en mye bedre single player del enn halo2 kan vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått tak i Halo2, synes den var jævlig rå jeg, skytingen var for ekte, men jeg skjønte ikke helt spillet.

Hvem er de monsterne i begynnelsen,hvem er han som blir henretta,hvor kommer planeten jorden fra i spillet, hvor lenge etter skjer det som skjer i begynnelsen av halo2 etter 1ern da vi ødela den svære dritten i universet.

Covenant, master chief,hvem er de. hjelp er skikkelig forvirra nå.

Men ellers et jævlig rått spill, etter å ha runna Halo2 blir det NFS2U på meg,rart jeg valgte skytespill frem for bil...Da må jeg virkelig ha likt enern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...