Gå til innhold

Magnus sin E34 Banebil M50 Turbo 717whp 899wnm


Magnus_bmw
 Share

Anbefalte innlegg

Nå gleder jeg meg her, bilen skulle vel egentlig ha kommet ifra lakk denne uken, men tar visst litt lengre tid hos lakkereren. Dagene går så sakte når du virkelig venter på noe! Men i Den anledning så lurte jeg på om noen har noen koplingskjemaer liggende på el.anlegg på e-34 hvis noen har dette hadde det vert gull for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil da!! Ser skikkelig strøken ut.. bare få inn turbo nå ;) men er vell grei cruse bil fra før da..

Det er foresten bra noen stopper å hjelper andre bmw folk langs veien ;)

Hilsen Joacim (fra verksted langt oppe i hakadalen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Det er godt å se at ung-gutta skrur og skrur:-)

Bra Chris og Magnus rydder opp etter seg i alt rotet vårt.

Men Chris må se å få bilen sin på veien snart, begynner å drøye lenge nå...

Er du sarkastisk Max? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei igjen ja, noen dager siden sist jeg tittet innom her ja, det grunnet altfor mye og gjøre på jobb, og en datamaskin som tar sommerferie ifra midten av juni. Jeg er her i allefall og skal prøve og holde dette oppegående fremover, det har skjedd en del ting siden sist, bilen kom ifra lakk omsider, men lakkereren hadde vert litt "uheldig" og fått et resultat ikke som forventet, lakken har fått litt apelsin finish! Huff men, nå skal den faktisk inn på ny lakk i løpet av uken:) Har ryddet en del i delene mine også, fant ut at jeg har en del ting jeg skal bli kvitt, dette vil komme i egen post i delesalg forumet fortløpende. Har vært ganske dårlig med bilder osv også, men her er noen smakebiter/bilder, skal prøve og få knipset noe mere snart i de fine høstfargene!

Getting there!

dsc00303ah0.jpg

dsc00303ah0.ad33fd8752.jpg

dsc00304dn2.jpg

dsc00304dn2.da42e07b45.jpg

dsc00305wz8.jpg

dsc00306er8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...