decor Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Min BMW 116iM Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Rød E87 er virkelig pent. Litt spenstigere felger hadde blitt fint på denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Pen bil! Er det M-tech fanger på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 å dæven den var fin!! en av mine yndlingsfarger! har du bilder av interiør også eller? Geir Anders: ja, det er nok M-fangere på den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 pen bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 M pakke på den, AC Schnitzer spoiler bak.. Kommer flere bilder seinere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Rød e87 er virkelig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 hehe må si meg enig der Rød e87 er virkelig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 kommer bildet av interiør senere, har blant annet delskinn seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Helt grei bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Meget fin! Men enig med Steffan, denne hadde kledd noen råere hjul Men bevares, helt kurante de som står på nå. Kan jeg spørre hva denne ligger på i pris? Hvordan respons er det i motor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 pris vil jeg holde for meg selv men veldig god respons på BMW's nye 1.6 motor Meget fin! Men enig med Steffan, denne hadde kledd noen råere hjul Men bevares, helt kurante de som står på nå.Kan jeg spørre hva denne ligger på i pris? Hvordan respons er det i motor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Stilig bil, har nettopp kjøpt meg en lik selv (japanrød) bare en 118d Her er min(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Stilig bil, har nettopp kjøpt meg en lik selv (japanrød) bare en 118dHer er min(e) Du som har kjøpt den ja.. 1-serie er knall bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå