Gå til innhold

Gruppekjøp på FK coilovers? Noen som er med på det?


e30sprova
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har sjekket med Koed om vi i det hele tatt får noe rabatt ved gruppekjøp?

Det virker som om det er stor interesse for dette.

virker ikke som noen har hørt med koed ettersom det ikke har blitt nevnt her, har du lyst skal du få lov til det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ordne til et Gruppekjøp på D2 coilovers til en overkommelig pris hvis det kan være av interesse istedenfor FK.

Disse setta er full justerbart, men ikke tuv godkjent.

http://www.d2racingsport.com/type-street.htm

Hvor mye må man gi for D2 coilovers a??til en z3m roadster..må ha det på e30-prosjektbilen min..

7990 for et sett. Disse er høyde justerbar, samt det er 36 innstillinger på demperene mht hardhet i demperene.

Fikk inn et sett til en Audi nå før helga. Og der var det TUV papirer med. Vet det jobbes med og få godkjenning på D2, men visste ikke de allerede hadde fått godkjent de. TUV merkingen med TUV nr er også stemplet på hver demper, slik at man kan sammenligne det med papirene man har. Også er TUV papirene på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ordne til et Gruppekjøp på D2 coilovers til en overkommelig pris hvis det kan være av interesse istedenfor FK.

Disse setta er full justerbart, men ikke tuv godkjent.

http://www.d2racingsport.com/type-street.htm

Hvor mye må man gi for D2 coilovers a??til en z3m roadster..må ha det på e30-prosjektbilen min..

7990 for et sett. Disse er høyde justerbar, samt det er 36 innstillinger på demperene mht hardhet i demperene.

Fikk inn et sett til en Audi nå før helga. Og der var det TUV papirer med. Vet det jobbes med og få godkjenning på D2, men visste ikke de allerede hadde fått godkjent de. TUV merkingen med TUV nr er også stemplet på hver demper, slik at man kan sammenligne det med papirene man har. Også er TUV papirene på engelsk.

D2 settet kunne jeg veldig tenkt meg. men vet du om de har fått til TUV på de til e30? det "drift" settet de har. og pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...