Gå til innhold

Gruppekjøp på FK coilovers? Noen som er med på det?


e30sprova
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst på coilover som mange andre? 8) Men synes det er i dyrest laget.Og jeg har ikke kapasitet til og sette igang gruppekjølpet men har lyst til og kjøpe på gruppekjøp hvis prisen synker litt

Koed har FK coilover og det skal være kvalitet på forstår jeg. Vet ikke om noen har prøvd gruppekjøp me Koed før? Er ikke sikkert de er meg på å senke prisen for gruppe kjøp.Jeg har aldri handler eller pratet med koed, så jeg vet ikke.Eller må vi i kontakt med Fk?

(Litt usikker på hvilken forum tråd jeg skulle poste dette på men håper det ble rett :oops: )

Noen som har sin formening om dette? kan hen dette er bare domt :oops:

slik ser de ut:

E30

edi3nc5puoml8m73iidj.jpeg

E36

7yvo5595km8y5lgnjr8l.jpeg

E39

hfhcne05i6j9gvsbwe2d.jpeg

E46

0fuoqdr6qjts8ul1pkoa.jpeg

kan hende de har til flere modeller også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å kjøpe et set som ikke er TUV godkjent er som å kaste pengene i dass da hvis man skal ha bilen registrert og gåene på veien

Enig der. Har selv godkjent alle mine senkesett, for det trengs ikke mange mm senk før tviltilsynet blir nysgjerrige og vil titte litt i papirene dine. Ulovlige felger kan være enklere å kjøre rundt med, for det tar ikke mange min å bytte om på for en etterkontroll, men senkesett derimot.. You've got your work cut out for you then..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...