Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

skal du ha klare glass må det jo være blangt og fint inni syns jeg. hviss man fortsatt har de orange pærene ser hele lykta orang ut. så da går jo mye av vitsen med klare glass bort mener nå jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

da er facelift sideskjørter bestilt fra bmw. de var faktisk billigere hos bmw enn hos schmiedmann. også fikk jeg 10% rabatt hos bmw. vet ikke hvorfor da. ble spurt om jeg var medlem i bmw ccn. jeg sa nei. det ordner seg, gir deg rabatt likevel jeg sa han på bmw. så 4 707.- matte jeg betale for skjørtene og lister i bunn av dører og skjermer forran og bak.

var hos tronrud i fredrikstad. de hadde ikke greier på noe de snakka om. de sa det ikke fantes noe facelift skjørter. bare at det er er aerodynamic pakke til E38 og der var skjørtene med. og listene fantes det bare en type av. så jeg gikk til brennes i sarpsborg. der hadde de litt mere greier på ting. de fant skjørtene på 750 fra 99. og de hadde ny type lister som passer til skjørtene. så jeg spurte litt mer. og fant ut at 728 ikke fikk skjørter orginalt. men 750 fikk skjørter fra 9/98. det er da E38 fikk facelift.

så da venter jeg bare på melding fra brennes at skjørtene mine har kommet. :D det blir nok bra og få gjemt bort kanalene mine. spørte også om de skaffet deler til alpina. det gjore de ikke så hviss noen vet om et sted utenom schmiedmann som selger alpina frontleppe så er det bare å sifra. jeg syns schmiedmann er veldig dyre. fikk jo orginal deler fra bmw ca 1000kr billigere enn hos schmiedmann. noe som ikke stemmer helt da syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos tronrud i fredrikstad. de hadde ikke greier på noe de snakka om. de sa det ikke fantes noe facelift skjørter. bare at det er er aerodynamic pakke til E38 og der var skjørtene med. og listene fantes det bare en type av. så jeg gikk til brennes i sarpsborg. der hadde de litt mere greier på ting. de fant skjørtene på 750 fra 99. og de hadde ny type lister som passer til skjørtene. så jeg spurte litt mer. og fant ut at 728 ikke fikk skjørter orginalt. men 750 fikk skjørter fra 9/98. det er da E38 fikk facelift

Da har ikke Særpingene heller peiling, selv om de visste litt mer enn Freksta'-gutta. ;)

Alle E38 fikk facelift fra '99-mod (fom. 9/98 har 99-spec hos BMW). Også 728, og det inkluderte både fremlamper, skjermer, baklamper, skjørter og listene nederst på dørene, på helt lik linje med 750.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. fyren i særp søkte etter skjørtene til 728 på pcen men fant ikke noe. så han prøvde en større model bare og gikk rett på 750. der fant han alt jeg trengte. og de hadde ikke alt på lageret i sverige så noe måtte spesialbestilles fra tyskland. bmw i fredrikstad mente også at skjørtene hadde de mindre pene jekke hulene. men jeg har ikke sett de på no facelift skjørter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

i dag fikk jeg satt facelift skjørtene på bilen. men ble såppas mørkt at bilder ikke ble no særlig bra. så skal ta noe bilder i morgen og legge ut. så bra ut i mørket da. men får se nermere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen over, ingen ved siden. Dette er det lekreste karroseriet BMW noen gang har laget. Og bilen din er feilfri i mine øyne :D Enig i at classicfelgene er penere, men når du kommer opp i 19 eller 20 tommere blir det tøft uansett. Tror jeg må eie en slik en gang!

Grattis med fantastisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...