Gå til innhold

Felger 2009 GS bildeler.10x18 til E-30 PÅ BIL s.38


Morgan GS
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det hadde vært populært med et større utvalg til E30 ix. De fleste felgene deres har for lav innpress og det er vanskelig å valse ix siden den har skjermbreddere som i tillegg er festet i kanalskjørtene.

Originale 7x15 BBS med et24 går akkurat innenfor kanten, bare for å gi et lite bilde på hvor vrient det kan være å finne noe pent som passer på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det hadde vært populært med et større utvalg til E30 ix. De fleste felgene deres har for lav innpress og det er vanskelig å valse ix siden den har skjermbreddere som i tillegg er festet i kanalskjørtene.

Originale 7x15 BBS med et24 går akkurat innenfor kanten, bare for å gi et lite bilde på hvor vrient det kan være å finne noe pent som passer på bilen.

Skal se hva som kan gå ann å få til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skaffer dere lm kopier i 8,5-10*17 i 5 bolt? Er så lei av 18 tommere som det akurat ikke er bra nok plass til på e30m3. Skal man kjøre litt aktivt på bane er det Så mye bedre og kjøre med 17 og. Bilen blir lavere og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da fikk jeg prøvd en 10*18 Et 19 bak på en 4*100 E-30

Fikk i en bolt men det er nok :-)

Det er ca 2-3 mm klaring in til bærebrua .

Jeg har bestil 10*18 ET 20

8,5*18 Et 22 (ET25 subber i 51 mm fjerbein)

Men det går ikke på uten valsing.

1ub29kv761lrai4rand2.jpg

ipb0xe9i4ci1fm92eihk.jpg

nq8kt63vbizmj1f3a8oi.jpg

xlvknzazdd3moobkjo5w.jpg

3sctnq91zq5cvn6s5zud.jpg

Hei mulig jeg ikke følger helt med altså, men når kommer disse til å komme i butikken og er de i 4*100?

Er det mulig å kjøre med 8,5" rundt hele uten at du trenger å valse. Skulle gjerne hatt et prisoverslag når disse er klare. Hadde vært perfekt til e30 caben det til sommeren :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...