Gå til innhold

Min E36 320 Coupe (Bilen lever s.10)


 Share

Anbefalte innlegg

skjønner at ingen er enig i hvor mye senk som skal til :) men har fått kjøpt org. m3 speil, som venter på å bli lakert og var på GS i dag og kjøpte org. m-tech sidelister. Snakka en del med han fyren om senking og frister med bilstein b12 senkestett, er 30/25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Har blitt lang tid siden jeg har skrevet noe på denne tråden, har gjort en del med bilen siden sist jeg la ut bilder. Dere BMW-folk ser vel helt sikkert selv hva som har blitt gjort. Ny eksos blir montert til helgen siden det er rustet hull i bakpotta som står på nå, blir supersport med bobble 76mm rette endestusser.

5oimo8fkti1zmkd7t86v.jpg

zd9jsktzpnn4egm9p4ba.jpg

dtzjatd50a3in175f341.jpg

utj1mwey82iqrj1xh9o6.jpg

wm5em7wcsf2noph9dflx.jpg

vh2x3pnpo2jx2k7jmhhb.jpg

lpo6mqxc9yovf9ge352r.jpg

v04d2mk9jxhy1pattct1.jpg

lt2xsheldv5r0wbkvqif.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen! Ikke en eneste ting å sette fingen på :) 60/40 senk eller?

Inspiriasjon dette her :)

Minner meg farlig mye om brordern sin BMW.. hehe :Dviewtopic.php?t=83236

Rattet må være det peneste rattet på E36, syns jeg. Forøvrig litt vanskeligere å få tak i enn det andre M3 rattet til E36 med airbag.. Men du finner ratt på ebay.com/de osv. Koed.dk selger jo dette nytt, men til en stiiv pris :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ha sett en orginal E36 før selvom han spør om prisen, eller hva? :) Kan tenke meg denne hadde en litt høyere prisklasse enn andre 320er som er kjørt langt.. Ser jo ut som denne har masse utstyr :D Litt misunnelig på den store kjørecomputeren :P Har bare klokke og temp. jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen! Ikke en eneste ting å sette fingen på :) 60/40 senk eller?

Inspiriasjon dette her :)

Minner meg farlig mye om brordern sin BMW.. hehe :Dviewtopic.php?t=83236

Rattet må være det peneste rattet på E36, syns jeg. Forøvrig litt vanskeligere å få tak i enn det andre M3 rattet til E36 med airbag.. Men du finner ratt på ebay.com/de osv. Koed.dk selger jo dette nytt, men til en stiiv pris :shock:

Hyggelig å høre. Det er 30/35 eibach senk på bilen. Ganske lik broren din sin ja, la ikke han den ut for salg får en stund siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du ut med for denne da? :)

Var fin hvertfall, bare litt senk så er den i mål! ;)

Er 30/35 senk faktisk. hygglig å høre at folk liker den. Når jeg kjøpte bilen så var den helt standar, 16" felg, stoff interiør og null m-tech og m3 deler. Men skulle jeg solgt den, hadde jeg håpet på rundt 100 lapper for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du ut med for denne da? :)

Var fin hvertfall, bare litt senk så er den i mål! ;)

aldri sett en orginal e36 eller?? Denne er jo senka endel... dog ikke nok foran etter min smak, men uansett...

Stemmer at den er senket, 30/35mm eibach. Personlig synes jeg den er lav nok, men er enig i at blood senka e36 er dritkult, men skal jo kjøres også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen! Ikke en eneste ting å sette fingen på :) 60/40 senk eller?

Inspiriasjon dette her :)

Minner meg farlig mye om brordern sin BMW.. hehe :Dhttp://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=83236

Rattet må være det peneste rattet på E36, syns jeg. Forøvrig litt vanskeligere å få tak i enn det andre M3 rattet til E36 med airbag.. Men du finner ratt på ebay.com/de osv. Koed.dk selger jo dette nytt, men til en stiiv pris :shock:

Hyggelig å høre. Det er 30/35 eibach senk på bilen. Ganske lik broren din sin ja, la ikke han den ut for salg får en stund siden?

Stemmer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...