Gå til innhold

bilde av ditt "dekkstrekk"?


Anbefalte innlegg

Hvilken profil har du da? Jeg hadde 245.35 på mine 10", der var d en del mere dekkstrekk enn det der.:)

stemmer, jeg har 40, pga spacinga jeg har så skulle jeg egentlig hatt 235(justerer på nivåen opp/ned bak), sånn at jeg får ei linje i mellom hjulbua og dekkstrekket, men det får bli etterhvert, liker ordentlig stuk på bilene, altså at de er littegrann lavere foran enn bak, derfor det er 40 profil bak, foran blir det på 8,5 - 205 eller 215/40/17 :) har du noe spesielt dekkmerke som ikke slites så fort ut å anbefale? sliter litt med skeivslitasje, selv etter justering av camber og spissing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.:) 205.40 funker fint på 8.5 alle fall.. Dekktyper er jeg litt usikker på, men med tanke på pris har jeg OK erfaring med Nankang.. Kjørte hele fjorårs-sesongen på dette på hvit-e30`n.. slet lite unødvendig bak selv med brukbar senk.. Dårligere erfaring med Toyo Proxes da de er litt hardere å slites raskere ( synes jeg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe to sett nye framdekk til lorinser-felgene og til borbeta, så 205/40/17 er kurrant på 8"? og 215 på 8,5"? vil ikke ha det livsfarlig å kjøre med sånn at dem faller av i litt fart i svinger på tørr asfalt osv :lol: men det er ikke noe problem neonmuffler? faen så fin den bilen din er forresten! En av de peneste e34 i landet, nydelige felger, falger, lyktefilm osv

215 på 10" er relativt modig gjort! :applause::lol:

mye fine strekk her! Larsen og Neonmuffler ligger finest an hittil :mrgreen: Men en kompis sladda av(uten å treffe noe som helst) 235 på tørr asfalt på 10", syns det er rart at 215 ikke gjør det da :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...